כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

סחף חסר תקדים: מאות נרשמים לכנס הייחודי למגייסי כספים

תוך ימים בודדים, מאות מנהלי עמותה ומגייסי כספים מכל רחבי הארץ, הבטיחו את מקומם בכנס העוצמתי 'מגייסים ברמה אחרת' מבית היוצר של המנטור העולמי לגיוס כספים, מוטי ויטמן * הכנס המרתק, שכבר חולל מהפכה בקרב אלפי מגייסים כספים ומצליח תוך שעות בודדות לשנות את תפיסת חייהם בדרך להפוך למקצוענים, רושם ביקוש אדיר * כנס שכולו כלים פרקטיים, טיפים וחוויה מעצימה * צפו בוידאו הצצה לכנס

סחף חסר תקדים: מאות נרשמים לכנס הייחודי למגייסי כספים
הכנס של מוטי ויטמן צילום: יח"צ

על מה כל המהומה?

במרכזו של הכנס, שכבר הפך למילה נרדפת למפתח להצלחה, עומדת שיטת 'מודל הנשר' – שיטה מוכחת, מדויקת ויעילה לגיוס כספים בקנה מידה עצום – של המנטור שהעמיד בשנים האחרונות אלפי מנהלי עמותות מהארץ והעולם והביא אותם לגייס בהצלחה מיליונים. בשפה מרתקת וקולחת, חושף מוטי בפני המשתתפים את תמצית רזי המקצוע ומציג בצורה מסודרת ומפורטת את התהליכים הפסיכולוגיים העמוקים שמובילים אנשים לשלוף את הארנק ולהעניק לעמותה תרומות גדולות ובשמחה.

בנוסף, הכנס מהווה הזדמנות פז עבור המנהלים לפגוש עמיתים מכל רחבי הארץ וללמוד מניסיונם, ומהלכו משתתפים המגייסים והמנהלית בסדנא מעשית שמעניקה כלים לשימוש מידי כבר באותו יום. ארוחה עשירה ומהודרת, מוגשת למשתתפים לצד אירוח מפנק לאורך הכנס.

רבים מהמשתתפים בכנסים הקודמים, העידו שהכנס הזה כשלעצמו, כבר שינה מהותית את תפיסת העולם שלהם והוביל אותם לעשייה והצלחה בקנה מידה שלא הכירו קודם.

מוטי ויטמן

נותרו מקומות אחרונים בלבד. לחץ כאן עכשיו >>>

"אחרי שהשתתפתי בכנס המקדים ושם שאלו הרבה שאלות..." מעיד הרב ברוך ישראל בוזנה, ראש מוסדות 'זכור לאברהם', "הבנתי שלמרות שכבר אספתי הרבה מאוד כסף, אני עדיין לא מקצועי."

"בזכות 'מודל הנשר' של מוטי הצלחתי להגשים חלום. ידעתי שאני יודע לדבר היטב עם סתם אנשים, אבל חששתי לדבר עם עשירים... אבל אחרי שלמדתי את השיטה ופעלתי בדיוק כפי שמוטי הנחה אותנו, עם 'רעיון שמציל את העולם' ומוטיבציה הרבה יותר חזקה, הצלחתי להגיע ולחבר את התורם אלי, להסיר את כל ההתנגדויות ולרתום אותו בפועל להיות שותף אמיתי ובסכום גבוה. הכול בזכות השיטה המדויקת והמעצימה."

מגייס כספים יקר, מנהל נכבד, גם לך מגיע להצליח בענק ולגייס מיליונים לעמותה שלך. להגיע ליציבות כלכלית, ולהפסיק לחשוש ממנהל הבנק. מגיע לך ולעמותה שלך להתרחב ולפרוץ קדימה, ושכסף לעולם לא ימנע ממך לעשות טוב וחסד. כעת ההזדמנות שלך, להפוך למקצוען ולהזרים לעמותה שלך כספים לרוב.

הרשם עכשיו לכנס המעצים והייחודי 'מגייסים ברמה אחרת' – זה מגיע לך!

חשוב להזדרז, נותרו מקומות אחרונים בלבד. לחץ כאן עכשיו >>>

מוטי ויטמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד