כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

בנט מבטיח: "אם תהיה סכנה לוויתורים נפרוש"

יו"ר הבית היהודי פיזר הבטחות במהלך סיור בחירות בצפון • הדגיש: "נלך על משאל עם, אך אנחנו לא שם עדיין"

בנט עם נתניהו. צילום: פלאש 90
בנט עם נתניהו. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש90

"כרגע הכל ברבורים, אבל ברגע שתהיה סכנה אמיתית - לא רק נפרוש מהממשלה, אלא נעמוד בראש המאבק נגד הויתורים. לכן נעביר במהלך מושב החורף את חוק משאל העם", כך אמר יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט אמש (ג) במהלך סיור בחירות שקיים בטירת כרמל, קרית ביאליק וקרית טבעון.

עם זאת, בנט הדגיש כי "אנחנו ממש לא שם". לדבריו, "גם בלי שלום עם הפלסטיניים עשינו משהו במאה שנות ציונות. הצלחתנו אינה תלויה בפלסטיניים. איננו בני ערובה של הפלסטיניים".

לדבריו, "הפער כאן בין הפוטנציאל האדיר לבין איפה שאנחנו נמצאים הוא גדול, וצריך להשלים אותו מהר. איך נעשה את זה? אנחנו נמצאים בכל הצמתים המרכזיים בממשלה שחשובים לכם – משרד הכלכלה, משרד הדתות, משרד השיכון, משרד לאזרחים ותיקים, סגן שר החינוך, ועדת הכספים".

בקרית ביאליק ובקרית טבעון בנט הדגיש כי מטרת הורדת יוקר המחיה נמצאת מול עיניו. "פעלנו בתחום ההנעלה והבגדים ומוצרי החשמל. אנחנו חייבים להוריד מחירים ולהעלות משכורות. היום זוג ששני בני הזוג יוצאים לעבוד, עושים מה שצריך לא גומרים את החודש. אני לא מדבר על טיסה פעמיים לחו"ל. אלא לקנות בית אחרי כמה שנים. אני רואה יעד ציוני ממדרגה ראשונה – לא צריך להיות כל כך קשה".

ח"כ לשעבר יעקב כץ הגיב לדברים: "מזכיר את היהירות של הפוליטיקאים ערב מלחמת יום הכיפורים. יש להחליף מיד את לפיד בחרדים!"
נפתלי בנט קרית טבעון משאל עם יוקר מחיה בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד