י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
יאסרו באופן גורף?

סערת ה'נדרים': בד"ץ 'העדה החרדית' יתכנס לדיון חירום | פרסום ראשון

חברי בד"צ העדה החרדית יתכנסו בימים הקרובים לדון בסוגיית ה'נדרים פלוס' לאחר שעשרות מכשירים נופצו בעקבות דברי המשפיע שהתריע מפני הסכנה הרוחנית שלהם. תיעוד מהנזקים שנגרמו למכשירים שמוצבים בכמה בתי הכנסת | כל הפרטים בפרסום ראשון ב'בחדרי חרדים'

סערת ה'נדרים': בד"ץ 'העדה החרדית' יתכנס לדיון חירום | פרסום ראשון
הנזק למכשירי הנדרים פלוס צילום: יאיר לוי, בחדרי חרדים

מכשירי ה'נדרים פלוס' ממשיכים להסעיר את המגזר החרדי. קו מידע חדש הוקם לצורך כך בחוגי הקנאים הקיצונים, שם מודיעים באיזה בית מדרש מוצב המכשיר ולאחר מספר שעות אלמונים מתנדבים להגיע למקום לנפץ אותו. בעקבות כך בית הדין של העדה החרדית יכונס כבר בימים הקרובים לדון בנושא.

הצבתם של מכשירי ה'נדרים פלוס' בבתי המדרש ממשיכה להסעיר את הציבור החרדי, עשרות מכשירים נופצו עד כה בערים בני ברק, ירושלים, בית שמש, פתח תקוה, טבריה, וצפת.

בנוסף הוקם קו מידע טלפוני, שם מודיעים היכן מוצב מכשיר כזה ולאחר מס' שעות מרגע הפרסום אלמונים מנפצים אותם, עד כה המשטרה לא פועלת בנושא ועיקר המאבק הוא פנים חרדי בבתי הכנסת ובשטיבלא'ך.

המשפיע החסידי שהצית את השטח במאבק נגד ה"נדרים פלוס"

ביום שישי האחרון פורסם בקו המידע על כך שיש מכשיר של נדרים פלוס בבית המדרש תולדות אהרון במאה שערים, וכבר במוצאי שבת הגיעו אלמונים וניפצו את המכשיר.

בתוך כך, וזאת אנו מפרסמים פה לראשונה, כי בית הדין של 'העדה החרדית' יכונס כבר בימים הקרובים לדון בנושא אותם מכשירים, האם לאסור או להתיר את השימוש בהם, גורם ב'עדה החרדית' אומר ל'בחדרי חרדים' כי על פי המסתמן בית הדין לא יאסור את השימוש במכשירים באופן גורף, אלא יתיר מכשירים שפתוחים לשימוש בעבור תרומה לבתי הכנסת ויאסור מכשירים שפתוחים לשימושים נוספים, כמו למילוי כרטיסי רב קו, דואר, רשויות וכדומה.

כזכור, מיד לאחר חג הסוכות פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' על "אספת ההצלה" להתחזקות מול סכנת פגעי הטכנולוגיה במסגרת חבורת "אום אני חומה" בראשות הרה"צ המשפיע רבי צבי מאיר זילברברג.

המשפיע רבי צבי מאיר מכנס מדי שנה אלפים ומתריע על סכנות הטכנולוגיה. השנה שלף המשפיע איסור טכנולוגי חדש ותקף את מכשירי ה'נדרים פלוס' וה'קהילות' שבבתי הכנסיות המשמשים לתרומות ואף להטענת 'רב קו' לנסיעות באוטובוסים. המכשירים נמצאים בכל בתי הכנסת ברחבי הארץ.

העדה החרדית בדצ העדה החרדית פרסום ראשון נדרים פלוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד