ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

המדריך המלא למיתוג ושיווק באמצעות ממתקים

כולנו מעוניינים להעניק ללקוחות שלנו חוויית שירות מרעננת שמשאירה טעם מתוק, אז למה לא לעשות את זה בעזרת ממתקים? אספנו עבורכם את כל פתרונות השיווק והמיתוג הכי מתוקים שיש

המדריך המלא למיתוג ושיווק באמצעות ממתקים
מיתוג באמצעות ממתקים צילום: pixabay

פליירים, פוסטרים, אריזות או מדבקות, הם רק חלק מהמוצרים שמשמשים עסקים בתהליכי מיתוג עסקי. מיתוג עסקי נועד להבליט את העסק, לעזור לו להישאר בתודעת הלקוחות ולבדל אותו מעסקים אחרים באמצעות אלמנטים ויזואליים ייחודיים. אם הצלחתם לקשר בין הלוגו, הסלוגן או קומבינציית צבעים מסוימת לבין עסק ספציפי – כנראה שאותו עסק עבר תהליך מיתוג מוצלח. ובגלל שהסיכוי שנבצע רכישה ממותג כזה עולה, אין ספק שמדובר בכלי שיווקי אפקטיבי לקידום עסקים. 

אחרי בחירת לוגו ויצירת "זהות" לעסק, הגיע הזמן למתג באמצעותה מוצרים נלווים. אלה יכולות להיות חולצות עבור העובדים, שקיות, ציוד משרדי וכמובן גם תשורות שניתן להעניק ללקוחות ומתעניינים פוטנציאליים כשי בסיום פגישה. פריטים כאלה צריכים להיות אטרקטיביים, ייחודיים, שימושיים ובעלי ערך מוסף, כדי להגדיל את הסיכוי שהנמענים ישמרו אותם – ויחשבו עליכם בפעם הבאה שבה יזדקקו לשירות רלוונטי.

להשאיר רושם מתוק – כבר מהמפגש הראשון

הלקוחות של היום הם צרכנים מתוחכמים, שלא ימהרו להתרשם מכל מוצר ממותג. כדי ללכוד את תשומת לבם, עסקים נדרשים לעבור לשיווק יצירתי מתמיד ולהגדיל את סל מוצרי קידום המכירות שלהם. להרחיב ולעדכן את רשימת הפריטים הממותגים שהם מציעים, כדי לא להסתפק רק בתשורות הצפויות אלא לכלול גם מוצרים מפתיעים שמעלים חיוך.

בקטגוריה הזו אפשר למצוא בשנים האחרונות ממתקים ממותגים, שישאירו טעם מתוק בפה וזיכרון של המותג בלב. מיתוג באמצעות מחזיק מפתחות במילוי סוכריות, מטבעות שוקולד ממותגים, סוכריה במארז אישי או קופסת פח עם סוכריות, מגיע עם מגוון יתרונות מרכזיים:

  • עיצוב מדויק – האריזה של ממתקים מעוצבים ניתנת לעיצוב בתהליך נוח במיוחד, כדי שתוכלו לכלול את ערכי המותג שלכם ואת המסר המדויק שתרצו להעביר.
  • לא עוד פריט דקורטיבי, אלא מוצר שימושי – רוצים שהמוצרים הממותגים שלכם יתנו ערך נוסף ללקוחות? העדיפו מוצרים שיש להם שימוש. מחזיק מפתחות במילוי סוכריות למשל, הוא דוגמה למוצר יצירתי ומעלה חיוך שכיף לקבל ובגלל שיש לו גם פונקציה נוספת, לקוחות יחברו אותו לצרור המפתחות שלהם וייחשפו למותג שלכם ברמה היומיומית.
  • התאמה מנצחת – כבעלי עסק, אתם ודאי מבינים שמותגים שונים זקוקים למוצרי קידום מכירות שונים. בזכות מגוון רחב כל כך של ממתקים ממותגים, קל למצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורכם. בין אם מדובר על מטבעות שוקולד ממותגים, גליל מנטוס או מארז פיצוחים. למה לא גם וגם?
  • עלות משתלמת – בשונה מפתרונות מיתוג מורכבים שכרוכים בהוצאה כספית גדולה, במקרה של ממתקים ממותגים מדובר בפתרון אפקטיבי שמתאים כמעט לכל תקציב.
  • מגוון רחב של שימושים – ממתקים מתאימים לאינספור סיטואציות, החל ממפגש ראשוני עם לקוח, דרך תוספת לחבילת חג לעובדים ועד לשילוב בעמדת שי בכנסים או אירועים. הם יכולים לעזור להעביר את הזמן בתור ארוך, להמתין לכל אורח על השולחן והכי כיף להוסיף אותם להזמנה של לקוח חדש – כדי להשאיר רושם ראשוני מושלם.

שי קטן יכול לשמח את העובדים, הלקוחות והספקים שלכם, וכשמדובר בשי מתוק – ההנאה היא כפולה ומכופלת. הפכו את המתנה להזדמנות להפיץ את ערכי המותג, להישאר בתודעה של הצרכנים ולהגדיל את הסיכוי להזמנות חוזרות. מיתוג באמצעות ממתקים יעזור לכם בקידום כל המטרות הללו, בתקציב ידידותי ובאופן המדויק ביותר. מומלץ למסור בחיוך!

הכתבה הופקה בשיתוף אתר PIX

ממתקים מיתוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד