י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פתח תקווה: נסגר התיק נגד אוריאל בוסו

נסגר תיק החקירה נגד מ"מ רה"ע אוריאל בוסו • בשל החשדות נמנעה ממנו האפשרות למלא את מקום ראש העיר לשעבר שהתפטר

אוריאל בוסו
אוריאל בוסו

קולות של שמחה בקעו אתמול (ג') מהמטה המרכזי של ש"ס בפתח תקוה עת התקבלה הבשורה על סגירת תיק החשדות שריחף בשנתיים האחרונות מעל ראשו של מ"מ רה"ע אוריאל בוסו. בגין זה, כזכור, נמנעה ממנו האפשרות לכהן כראש העיר בשנה האחרונה, עם התפטרותו של ראש העיר לשעבר יצחק אוחיון.

במהלך מסיבת ההודיה שנערכה במטה אמר בוסו כי הוא שמח ומודה לה': "כעת הדברים מאחוריי ואני עם הפנים קדימה, בתנופה וביתר עוז, לקראת המערכה הגדולה לקדש שם שמים בבחירות הקרובות. אני מקווה להמשיך בגאון את מורשתו של מורנו ורבנו מרן הרב עובדיה יוסף זכר צדיק וקדוש לברכה, ונחוש למלא אחר השליחות בעיקר בנושאים שהם דגל מורשתו של מאור הדור. אני מודה לכל הרבים שהאמינו ותמכו בי ובמשפחתי לכל אורך הדרך. צר לי על ששיקולים פוליטיים צרים גרמו לסבל בל יתואר לי, לרעייתי, ילדיי ולכל בני משפחתי".

חברים לסיעת ש"ס שאוריאל עומד בראשה ציינו השבוע כי "היום הוכח לכולם מעל כל ספק סביר כי אוריאל היה ונשאר שליח ציבור המסור כל כולו לעשייה הציבורית, בדרכו של מרן רבנו זכר צדיק וקדוש לברכה, ופעל במסגרת תפקידיו הרבים ללא רבב. חבל לנו שכעסים שהיו על בסיס פוליטי הובילו למה שהובילו, אבל כמו אוריאל, אנחנו מקבלים הכול באהבה ואיננו עושים חשבונות שמיים, רק שמחים ומודים לקב"ה על כל הטוב שעשה ועושה איתנו. אנו מאחלים לו ולבני משפחתו עליהם עברו ימים לא קלים, רק טוב מעתה".
פתח תקוה בוסו ש''ס בחירות עירייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד