כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הספיק להם פעם אחת

טראמפ מתחנן לבתו וחתנו שיצטרפו אליו להשקת הקמפיין

נראה כי הזוג קושנר לא רוצים לקחת חלק בקמפיין הבחירות של טראמפ למועמדות לנשיאות ב-2024. אחד המקורבים: "שניהם מרגישים שנכוו בוושינגטון ולא רוצים לחזור ולחשוף את עצמם ואת ילדיהם לקמפיין מר נוסף". טראמפ אמור להודיע היום על ריצה לנשיאות ב-2024

טראמפ מתחנן לבתו וחתנו שיצטרפו אליו להשקת הקמפיין
ג'ארד קושנר עם חותנו הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

הנשיא לשעבר טראמפ ניסה בסוף השבוע האחרון לשכנע את בתו הבכורה איוונקה ואת חתנו ג'ארד קושנר להיות איתו על הבמה כשהוא יכריז על ריצה שלישית שלו ברציפות לנשיאות באתר הנופש בפאלם ביץ', כך אמרו מקורות ל'ניו יורק פוסט'.

"טראמפ חשב שהוא יוכל לשכנע את איוונקה בסוף השבוע הזה לחזור ולבצע קמפיין למענו מכיוון שהיא הייתה הדוברת הכי מבוקשת אחרי הנשיא עצמו בפעם הקודמת, אבל עד כה היא מתנגדת להפצרותיו ומחזיקה מעמד, כמו ג'ארד", אמר מקורב אחד. "שניהם מרגישים שנכוו בוושינגטון ולא רוצים לחזור ולחשוף את עצמם ואת ילדיהם לקמפיין מר נוסף".

"העקשנות של בני הזוג יצרה מתח נוסף מאחורי הקלעים", הוסיף המקור, מכיוון שאחיה של איוונקה דונלד ג'וניור ואריק ישתתפו בהכרזה של אביהם. קושנר סיפר בספר הזיכרונות שלו שראש הסגל השני של הבית הלבן של דונלד טראמפ, ג'ון קלי, "דחף" את איוונקה כשהשניים נתקלו אחד בשני בבית הלבן לאחר פגישה שנויה במחלוקת.

החתן בן ה-41 חשף גם בספר "שובר היסטוריה" כי הוא נאבק בסתר בסרטן בלוטת התריס ועבר ניתוח להסרת גידול בגרונו בנובמבר 2019. במהלך החודשים האחרונים של כהונתו של טראמפ, קושנר הוביל את המאמצים ליחסים דיפלומטיים בין ישראל לארבע מדינות ערביות, ביצירת הסכמים הידועים כ"הסכמי אברהם". אך כנראה קדנציה אחת הספיקה לו, והוא לא רוצה לחזור לזה שוב. טראמפ אמור להודיע היום על מועמדותו לנשיאות ב-2024.

איוונקה טראמפ דונלד טראמפ משפחת טראמפ אריק טראמפ איונקה טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד