ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הותר לפרסום

אחד מנרצחי הפיגוע: תמיר אביחי הי"ד, אב ל-6

הותר לפרסום כי תמיר אביחי הי"ד ן 50, תושב קריית נטפים שבשומרון, הוא אחד משלושת הנרצחים בפיגוע הקטלני הבוקר באזור התעשייה אריאל

אחד מנרצחי הפיגוע: תמיר אביחי הי"ד, אב ל-6
תמיר אביחי ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

אחד הנרצחים בפיגוע הדקירה המשולב באזור תעשייה אריאל, הוא תמיר אביחי הי"ד בן 50, תושב קריית נטפים שבשומרון. אביחי הותיר אחריו 6 ילדים - 5 בנות ובן בגילאים 12 עד 29.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שהכיר את הנרצח ביכה את מותו ואמר: "זה רגע קשה לכולנו. שלושה נרצחים ו 3 פצועים. אנחנו מחבקים את המשפחה ואת הישוב קריית נטפים ברגע הקשה הזה.

תמיר היה אדם מאיר פנים כולו מלא בטוב, וברצון לעזור לאנשים אחרים, איש חסד, אדם ציוני בכל רמ"ח איבריו, תמיד כשהייתי פוגש אותו הוא היה מקדים שלום בחיוך הרחב שלו. כל מכיריו אהבו אותו. הפרח המאיר והשמח נקטף ביד זדונית של ברברים".

עוד אומר דגן: "אני אומר מכאן, אנחנו לא נשבר, תושבי השומרון וכל מדינת ישראל ימשיכו להרים ראש, לבנות לחיות לנטוע. החיים והטוב של עם ישראל ינצחו את הרע והחושך של המחבלים של ה'רשות הפלסטינית'

עוד אמר דגן: "פיגוע זה הוא תוצאה ברורה של אובדן המשילות ואובדן ההרתעה של הממשלה היוצאת, הממשלה הנכנסת חייבת להתנהל כממשלה לאומית וחייבת להפוך את המשוואה. מי שעומד מאחורי גל הטרור הזה ומממן אותו הוא המחבל בחליפה אבו מאזן. ממשלת ישראל חייבת לשים אותו כיעד בטחוני. מי שעומדת מאחורי גל הטרור הזה היא הרשות הפלסטינית, לא כל מיני ערסים מקומיים. ועד שממשלת ישראל לא תשנה את המשוואה הפיגועים לא ייפסקו".

מהיישוב קריית נטפים נמסר: "אנו המומים וכואבים לבשר על לכתו של חברנו, תושב הישוב, תמיר אביחי הי"ד. תמיר נרצח בידי מחבל מתועב בכביש 5, אנחנו שולחים חיבוק חם והרבה כוחות למשפחתו וילדיו. קהילת קרית נטפים תעשה כל שביכולתה לסייע למשפחה".

פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד