כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"מתוקף היותנו בעלי מוסר אנושי"

מה יש להם נגד הסינים? הרבנים בפנייה לנתניהו

מספר רבנים פנו לממשלה הנכנסת וביקשו לא לשתף פעולה עם סין. "חובתה של מדינת ישראל כמדינת העם היהודי ומתוקף היותנו בני אדם בעלי מוסר אנושי ורודפי צדק – להצטרף לאותם קולות בין לאומיים שכבר עשו זאת, ולגנות באופן רשמי ופומבי את המעללים שמבצע המשטר הקומוניסטי הסיני"

מה יש להם נגד הסינים? הרבנים בפנייה לנתניהו
נשיא סין שי ג'ינפינג צילום: צילום מסך

המשטר הסיני מבצע כיום פשעים חמורים נגד אזרחי סין כמו גם נגד אזרחי העולם - משבר הקורונה שבקלות יכלו לצמצם את ממדיו, מחנות הכפייה והחינוך מחדש הנוראיים, קצירת איברים בכפייה מבני אדם בעודם בחיים, מסעות רצח מזעזעים נגד הפאלון גונג, נגד הטיבטים, נגד האויגורים ונגד בני מיעוטים אחרים – כל אלה חושפים בבירור את פניו המרושעות של המשטר הקומוניסטי הסיני. מספר רבנים בולטים פנו במכתב לראש הממשלה הנבחר בדרישה להפסיק את שיתוף הפעולה עם הסינים.

במכתב נאמר: "ראשית נאחל לכולכם הצלחה מלאה בתפקידיכם החדשים. המשטר הסיני מבצע כיום פשעים חמורים נגד אזרחי סין כמו גם נגד אזרחי העולם, כל אלה חושפים בבירור את פניו המרושעות של המשטר הקומוניסטי הסיני. יתר על כן, המשטר הסיני תומך בעוצמה רבה בגרועים שבאויבינו כמו איראן, סוריה וארגוני הטרור. אנו מבינים היטב שבמצב העולמי הנוכחי, אין אפשרות מעשית להתנתק לחלוטין מהמשטר הסיני אך אנו גורסים שלאור הפשעים הנוראיים הנ"ל ולנוכח דרכי תורתנו הקדושה וחובתנו כבני העם היהודי הנבחר – אין אנו יכולים להתנהל מול המשטר הסיני כאילו "עסקים כרגיל".

לכן אנו קוראים לכם ומבקשים מכם לבחון בכובד ראש, את המשך שיתופי הפעולה עם המשטר הזה במספר תחומים קריטיים, עד אשר יוכיחו מעבר לכל ספק שחדלו ממעשיהם. אנו גורסים שיש לעצור את כל שיתופי הפעולה בתחום הביטחוני, כולל הדרכות למשטרת סין, לעצור העברת טכנולוגיות ישראליות שיכולות לסכן בני אדם בסין, לאסור בחוק כל שיתוף פעולה בין ישראל לסין בנושא השתלות איברים ובנושאים רפואיים אחרים שיכולים חלילה וחס לגרום נזק לבני עמנו או להוות סכנה לאזרחי סין. כמו גם, נושאים אחרים שיכולים לתמוך במבצעי הפשעים ואף בדרך עקיפה".

עוד נאמר: "נוסף על כך, אנו טוענים שחובתה של מדינת ישראל כמדינת העם היהודי ומתוקף היותנו בני אדם בעלי מוסר אנושי ורודפי צדק – להצטרף לאותם קולות בין לאומיים שכבר עשו זאת, ולגנות באופן רשמי ופומבי את המעללים שמבצע המשטר הקומוניסטי הסיני".

הרבנים החתומים על המכתב

סין ראש הממשלה טיבט התעללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד