י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מסע ההרג באריאל

נרצח נוסף בפיגוע: אב לשניים שעלה לארץ לפני חמש שנים

הותר לפרסום שמו של הנרצח השני בפיגוע הקטלני הבוקר באריאל | הנרצח, מיכאל לדיגין, עלה לארץ לפני כחמש שנים והותיר אחריו אישה ושני ילדים

נרצח נוסף בפיגוע: אב לשניים שעלה לארץ לפני חמש שנים
מיכאל לדיגין צילום: באדיבות המשפחה

מיכאל לדיגין הי"ד, בן 36 תושב בת ים, הוא הנרצח השני בפיגוע הבוקר באזור התעשייה באריאל ששמו הותר לפרסום. מיכאל עלה לארץ לפני חמש שנים בלבד. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים.

עיריית בת ים מסרה כי צוותי הסיוע של העירייה נמצאים עם בני המשפחה מאז מסירת ההודעה, וימשיכו ללוות אותם בתקופה הקרובה. מועד הלוויה טרם נקבע ויפורסם בהמשך.

חלק מבני משפחתו מתגוררים בחו"ל, וקיבלו הודעה על האסון. ראש העיר צביקה ברוט אמר: "אנו מחבקים את משפחתו של מיכאל, שעלתה לארץ מתוך ציונות לפני חמש שנים. אנחנו ערוכים לתת לרעייתו לשני הילדים תמיכה מלאה גם באמצעות מערכת החינוך".

מוקדם יותר הותר לפרסום כי אחד הנרצחים בפיגוע המשולב, הוא תמיר אביחי הי"ד בן 50, תושב קריית נטפים שבשומרון. אביחי הותיר אחריו 6 ילדים - 5 בנות ובן בגילאים 12 עד 29.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שהכיר את הנרצח ביכה את מותו ואמר: "זה רגע קשה לכולנו. שלושה נרצחים ו 3 פצועים. אנחנו מחבקים את המשפחה ואת הישוב קריית נטפים ברגע הקשה הזה.

תמיר היה אדם מאיר פנים כולו מלא בטוב, וברצון לעזור לאנשים אחרים, איש חסד, אדם ציוני בכל רמ"ח איבריו, תמיד כשהייתי פוגש אותו הוא היה מקדים שלום בחיוך הרחב שלו. כל מכיריו אהבו אותו. הפרח המאיר והשמח נקטף ביד זדונית של ברברים".

נרצח פיגוע בת ים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד