כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הטרור פקד את אריאל

הותרו לפרסום שמות שלושת נרצחי הפיגוע: 3 אלמנות, 11 יתומים

מוטי אשכנזי הי"ד הוא הנרצח השלישי בפיגוע המתגלגל באריאל ששמו הותר לפרסום. המנוח אב לשלושה וסב לשניים. לפרנסתו עבד ב'אמישראגז'. משפחתו: "בעל למופת ואיש משפחה עם נשמה ענקית שתמיד אהב לעזור לכולם" | 3 אלמנות ו-11 יתומים נוספו למשפחות השכול

הותרו לפרסום שמות שלושת נרצחי הפיגוע: 3 אלמנות, 11 יתומים
שלושת נרצחי הפיגוע צילום: תמונת רקע: נאסר אשתייה, פלאש 90

מוטי (מרדכי) אשכנזי ז"ל, בן 59, נשוי, אב לשלושה וסב לשני נכדים, תושב יבנה הוא הנרצח השלישי בפיגוע הקשה שהתרחש היום (שלישי) סמוך לאריאל. מוטי ז"ל עבד בחברת 'אמישראגז' כספק באזור השומרון ובמהלך עבודתו מצא את מותו.

משפחתו סיפרה כי "מוטי היה אדם אוהב מלא שמחת חיים, בעל למופת ואיש משפחה עם נשמה ענקית שתמיד אהב לעזור לכולם. הוא אהב את החיים וניצל כל רגע לעטוף את המשפחה בחום ואהבה. זו אבידה גדולה לכולנו ולכל מי שהכיר אותו".

מוטי אשכנזי הי"ד.

מעיריית יבנה נמסר כי "בצער רב התבשרנו היום על מותו של תושב העיר, מוטי (מרדכי) אשכנזי ז"ל שנרצח בדם קר על-ידי מחבל נתעב בפיגוע באזור התעשייה באריאל. אנו משתתפים בצער המשפחה ועומדים לצידה בכל אשר יידרש. בשם תושבי העיר כולנו מחזקים אותם בשעה קשה זו".

קודם לכן הותר לפרסום כי מיכאל לדיגין הי"ד, בן 36 תושב בת ים, הוא הנרצח הנוסף בפיגוע הבוקר באזור התעשייה באריאל ששמו הותר לפרסום. מיכאל עלה לארץ לפני חמש שנים בלבד. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים.

עיריית בת ים מסרה כי צוותי הסיוע של העירייה נמצאים עם בני המשפחה מאז מסירת ההודעה, וימשיכו ללוות אותם בתקופה הקרובה. מועד הלוויה טרם נקבע ויפורסם בהמשך.

מיכאל לדיגין הי"ד.

חלק מבני משפחתו מתגוררים בחו"ל, וקיבלו הודעה על האסון. ראש העיר צביקה ברוט אמר: "אנו מחבקים את משפחתו של מיכאל, שעלתה לארץ מתוך ציונות לפני חמש שנים. אנחנו ערוכים לתת לרעייתו לשני הילדים תמיכה מלאה גם באמצעות מערכת החינוך".

מוקדם יותר הותר לפרסום כי אחד הנרצחים בפיגוע המשולב, הוא תמיר אביחי הי"ד בן 50, תושב קריית נטפים שבשומרון. אביחי הותיר אחריו 6 ילדים - 5 בנות ובן בגילאים 12 עד 29.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שהכיר את הנרצח ביכה את מותו ואמר: "זה רגע קשה לכולנו. שלושה נרצחים ו 3 פצועים. אנחנו מחבקים את המשפחה ואת הישוב קריית נטפים ברגע הקשה הזה.

תמיר אביחי הי"ד.

תמיר היה אדם מאיר פנים כולו מלא בטוב, וברצון לעזור לאנשים אחרים, איש חסד, אדם ציוני בכל רמ"ח איבריו, תמיד כשהייתי פוגש אותו הוא היה מקדים שלום בחיוך הרחב שלו. כל מכיריו אהבו אותו. הפרח המאיר והשמח נקטף ביד זדונית של ברברים".

פיגוע דקירה פיגוע דריסה פיגוע באריאל שמות הרוגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד