כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קרב ציוצים עם הבוס

מהנדס התווכח עם אילון מאסק ופוטר בציוץ

אילון מאסק, הבעלים החדש של טוויטר, פיטר את אחד העובדים בציוץ בטוויטר לאחר שהעובד הגיב לביקורת של מאסק | העובד סיפר כי הוא גילה על הפיטורים מהציוץ, וזמן קצר לאחר מכן נחסם ממערכות החברה מבלי שקיבל כל הודעה רשמית על פיטוריו

מהנדס התווכח עם אילון מאסק ופוטר בציוץ
אילון מאסק צילום: צילום מסך

התחיל עם האדם הלא נכון: אילון מאסק, הבעלים החדש של טוויטר, פיטר את אחד העובדים בציוץ בטוויטר לאחר שהעובד הגיב לביקורת של מאסק.

השבוע צייץ מאסק התנצלות על כך שהגלישה בטוויטר איטית בחלק מהמדינות, ורמז כי מדובר בניהול כושל של מערכות החברה. אריק פורנהופר, מהנדס בחברה, הגיב לציוץ וכתב שהוא עובד בטוויטר כבר 6 שנים, ושמאסק טועה.

על פי הדיווח ב"חדשות 12", הבעלים החדש של טוויטר החל להתווכח עם העובד בסדרת ציוצים פומביים. כשאחד המשתמשים הגיב ושאל את פורנהופר למה הוא לא מנהל את השיחה עם הבוס שלו בערוץ פרטי, פורנהופר הגיב: "אולי עדיף שהוא ישאל את השאלות בערוץ פרטי". לציוץ הזה כבר הגיב מאסק בפשטות: "הוא פוטר". פורנהופר מחק את החשבון שלו בהמשך, ואיתו את סדרת הציוצים. 

פורנהופר סיפר בראיון כי הוא גילה על הפיטורים מהציוץ, וזמן קצר לאחר מכן נחסם ממערכות החברה מבלי שקיבל כל הודעה רשמית על פיטוריו. עובדת נוספת, סאשה סולומון, הגיבה גם היא לציוץ של מאסק וכתבה: "לא יכול להיות שפיטרת כמעט את כל צוות התשתית, ועכשיו אתה גם מתלונן על איך שאנחנו עובדים". זמן קצר אחר כך צייצה סולומון כי גם היא פוטרה מהחברה.

 

טוויטר אילון מאסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד