כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
דז'ה וו

מבוכה גדולה לצבא הגרמני: תוויות 'SS' הודפסו על המדים

בעוד שהחוק הגרמני אוסר על הצגת סמלים נאציים, הצבא הגרמני חילק למעלה מ-300,000 אביזרי לחימה שונים בשילוב האותיות 'SS'. מאז שהדבר התגלה, הורה המשרד לחיילים להסיר את הסימון, הכולל קסדות, שקי שינה ומעילים אטומים למים

מבוכה גדולה לצבא הגרמני: תוויות 'SS' הודפסו על המדים
הפרלמנט הגרמני צילום: pixabay

מבוכה גדולה לצבא גרמניה, על מדי הצבא הגרמני הודפסו בטעות תוויות "SS" כמו השם של חיילים נאצים במלחמת העולם השנייה. התוויות הודפסו עליהם לאחר "בעיית ייצור".

הטעות כמור מביכה נורא. אלו אותיות, הקשורות לקבוצה הנאצית הרצחנית מהתקופה הנאצית, כאשר ראשי התיבות הן למעשה "קטן - קצר" Short - Small.

מבלי לשים לב לשגיאה זו, בשבועות האחרונים, משרד ההגנה הפדרלי הגרמני חילק לחייליו כ-313,000 ציודי לחימה כמו קסדות, שקי שינה ומעילים אטומים למים - בשווי של 2.3 מיליארד יורו.

בעוד שרוב הציוד היה עם האותיות הרגילים למידותיהם - S, M, L ו-XL - נראה שהקטגוריה של הפריטים הקטנים ביותר יצאה כמו הסמל הנאצי. בהמשך, מאז שהדבר התגלה, הורה המשרד לחיילים להסיר את הסימון, הכולל קסדות, שקי שינה ומעילים אטומים למים.

על פי הדיווחים, משרד ההגנה הגדיר את התקרית כ"בעיית ייצור". עוד נמסר: "זה מספר קטן מאוד של מעילים ואנחנו בוחנים את הכל. ברגע שנודע לנו על מה שקרה פרסמנו הודעה שהם צריכים להיפטר מהתוויות האלה בדרך כלשהי, כרגע אנחנו בקשר עם היצרן כדי לחקור מה קרה. אנחנו יודעים שזה נראה מאוד מוזר לציבור, אז זה הפך למשהו שהיינו צריכים להתמודד איתו מיד, אנחנו חוקרים וברגע שיהיו לנו תוצאות ברורות נחשוב מה לעשות אז".

גרמניה גרמניה הנאצית צבא אס אס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד