כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

באמצע הלילה: המשטרה פשטה על יצהר

המשטרה פשטה על יצהר באמצע הלילה וביצעה מעצרים • בבוקר ביקשה לשחררם • "שלפו אנשים מהמיטות בשביל כמה שעות"

באמצע הלילה: המשטרה פשטה על יצהר

המשטרה ערכה הלילה (ה') פשיטה לילית ביצהר ועצרה שלושה מתושבי המקום, אחד מהם הוא הצלם שצילם את חישמולו של בעז אלברט בחודש שעבר.

על פי החשד, השלושה נכחו בהתפרעויות שהתרחשו במהלך האירוע בו כבל את עצמו בעז אלברט למתקן, ממנו לקח לכוחות הביטחון 4.5 שעות לשחרר אותו. לעצורים הוצעו כבר הבוקר תנאי שחרור - אך השלושה זעמו, סירבו להשתחרר וביקשו לעמוד בפני שופטת בכדי להציג את טענותיהם על אופן מעצרם.

"אפשר היה לעצור אותם בכל שעה ביום בצורה מכובדת. אף אחד מהם לא ברח לשום מקום". אמר הבוקר אחד מבני משפחת העצורים. "היה בכי נורא. הילדים נבהלו לראות את השוטרים שולפים ככה מהמיטות את הוריהם. מישהו במשטרה חייב לתת את הדין על האופן בו משפילים אנשים ורומסים את כבודם לעיני ילדיהם הקטנים. מה גם שאחרי כל הקרקס הזה - תוך שעות ספורות, על הבוקר, המשטרה רוצה לשחרר אותם"

כזכור, בחודש שעבר נעצר אלברט בגין חשד להפרת צו מנהלי. במהלך הפינוי כבל את עצמו בעז אלברט למתקן שהוכן מבעוד מועד והמשטרה הצליחה לשחררו רק כעבור 4.5 שעות, באמצעות כלי עבודה כבדים. במקום הייתה התקהלות גדולה שעיכבה את השוטרים מלהגיע לאלברט - ועל כן כאמור, נעצרו הבוקר החשודים.

עו"ד עדי קידר, מטעם עמותת "חננו", הגיב הבוקר על הדברים: "משטרת ישראל ממשיכה להתנהל בצורה שערורייתית, שעה שבמקום למלא את הוראות החוק ולזמן אנשים באמצעים נורמטיביים לחקירה - היא מחליטה שוב ושוב לפשוט באישון לילה על בתיהם של אנשים ומשפחות ולעכבם בכוח ובמפתיע לחקירה, ולאחר מכן עוד לדרוש מהם לחתום על תנאי שחרור".
יצהר לילה פשיטה משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד