כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
קידוש שם שמים

בממלכת הבשרים 'אשפר' חוגגים את ניצחון התורה

בשמחה ובהודאה: לרגל ניצחונה של התורה הקדושה במערכה הגדולה וקידוש שם שמים ברבים, כשיותר משישים ריבוא יהודים נתנו כבוד לתורה והוכיחו את הציות לדעת תורה, יוצאים בממלכת הבשר 'אשפר', במבצע ענק ואומרת תודה למאות אלפי המצביעים לתורה ולגדולי ישראל

בממלכת הבשרים 'אשפר' חוגגים את ניצחון התורה
חגיגת בשרים צילום: FREEPIK

במערכת הבחירות נרשם ניצחון מהדהד לתורה ולמדינה היהודית, כאשר 673,158 יהודים בחרו בהצבעתם להצהיר על נאמנותם לתורה כהוראת מרנן ורבנן גדולי ישראל, זאת לצד השמחה על ניצחון הגוש האמוני והזהות היהודית במדינת ישראל.

כאות תודה לה' יתברך על הניצחון הגדול, ובהערכה רבה למאות אלפי המצביעים, החליטו בהנהלת ממלכת הבשר 'אשפר' לצאת במבצע גדול ורחב היקף, על מגוון מוצרי בשר ועוף איכותיים ומשובחים, במחירים חסרי תקדים.

בהנהלת רשת 'אשפר' אומרים: "'אשפר' נוסדה על אדני הציות לדעת תורה לגדולי ישראל, ובראשם למרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצוק"ל, שייסד את בד"ץ נווה ציון, והדריך אותנו לאורך עשרות שנים על כל צעד ושעל. אך טבעי הוא, שכאות תודה והודיה עמוקה, נשמח עם ההישג הגדול וניצחון דעת התורה הקדושה. כידוע מרן ראש הישיבה זצוק"ל תמיד הורה לנו לפעול להורדת המחירים, כדי לאפשר גם לציבור האברכים ובני התורה, לענג את השבת בבשר ועוף איכותיים במחירים השווים לכל כיס, ועל כן ראינו לנכון לחגוג את השמחה הגדולה בהוזלת המחירים, כתשובת המשקל לממשלה היוצאת שפגעה בבני התורה והאברכים".

אשפר בשרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד