ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
לא מתייאש

בחירות 2024: טראמפ הודיע כי יתמודד בפעם השלישית לנשיאות

דונלד טראמפ הכריז על ריצה בפעם השלישית ברציפות לנשיאות, בניסיון נדיר ביותר של מנהיג ארה"ב לשעבר לכבוש מחדש את הבית הלבן לאחר שהפסיד בבחירות. "אני מכריז על מועמדותי לנשיאות ארה"ב", אמר טראמפ, בן 76, לצד דגלי ארה"ב ענקיים בביתו בפאלם ביץ', פלורידה

בחירות 2024: טראמפ הודיע כי יתמודד בפעם השלישית לנשיאות
דונלד טראמפ צילום: דוברות הקרמלין

כצפוי, דונלד טראמפ הכריז על התמודדות לנשיאות בפעם השלישית ברציפות, בניסיון נדיר ביותר של מנהיג ארה"ב לשעבר לכבוש מחדש את הבית הלבן לאחר שהפסיד בבחירות. טראמפ יתמודד בבחירות ב-2024. טראמפ נאם יותר משעה, הוא דיבר על הרקורד הנשיאותי שלו ועל השנתיים הראשונות של כהונתו של ג'ו ביידן.

טראמפ גם דיבר על הגירה ופשע, יש לטראמפ בסיס של תומכים נאמנים והוא יכול להניע אמריקאים שלא מזוהים עם אף מפלגה להצביע.

הוא ניסה להגן על התוצאות החלשות של המפלגה הרפובליקנית בבחירות אמצע הקדנציה בשבוע שעבר ועל תמיכתו במועמדים שהפסידו, מה שהוביל לביקורת גוברת מצד השורות במפלגה.

"אני מכריז על מועמדותי לנשיאות ארה"ב", אמר טראמפ, בן ה-76, לצד דגלי ארה"ב ענקיים, במועדון שלו במאר א-לאגו ובביתו בפאלם ביץ', פלורידה. "הקאמבק של אמריקה מתחיל ממש עכשיו", אמר טראמפ וטען, "המדינה נהרסת לנגד עינינו".

"כדי להפוך את אמריקה לגדולה ומפוארת שוב, אני מכריז הלילה על מועמדותי לנשיאות ארצות הברית", הצהיר, ותוך כדי מחיאות כפיים סוערות בחדר. טראמפ נכנס לאולם האירועים במועדון הפרטי שלו לצד הגברת הראשונה לשעבר, בחדר מלא במאות תומכים - כולל דמויות עולמיות של טראמפ כמו רוג'ר סטון, טראמפ תיאר את ארבע שנות כהונתו בגווני ורדרד, הוא טען שהוא מנע מלחמות, ופיקח על כלכלה מבריקה ומשגשגת.

"תחת הנהגתנו, היינו אומה גדולה ומפוארת", אמר טראמפ. "אבל עכשיו, אנחנו אומה בדעיכה. אנחנו אומה כושלת". הוא גם הצביע על מחירי דלק גבוהים תחת ביידן, גבול דרומי פרוץ עם מקסיקו, שטראמפ תיאר כ"פלישה" של מהגרים עם סמים אסורים ודיבר במונחים אפלים על רחובות ספוגי דם שעוררו את נאומי העבר שלו על "הקטל האמריקאי".

"הדעיכה של אמריקה נכפית עלינו על ידי ביידן והמטורפים מהשמאל הרדיקלי שמנהלים את המדינה הזו לתוך האדמה" אמר טראמפ.

דונלד טראמפ מלניה טראמפ בחירות בארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד