כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
חבלה בכוונה מחמירה

התקרית האלימה בנתיבי איילון: כתב אישום נגד אריה גרינפלד

פרקליטות מחוז ת"א הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אריה גרינפלד מת"א לאחר שהכה באמצעות קסדה נהג אשר לטענתו פגע בקטנוע עליו רכב. "המשיב לא פסק מתקיפתו של המתלונן גם בשעה שהאחרון נפל על הקרקע כתוצאה מהמכה הראשונה", נכתב בכתב האישום

התקרית האלימה בנתיבי איילון: כתב אישום נגד אריה גרינפלד
התקרית בנתיבי איילון צילום: ע"פ סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

כתב אישום הוגש היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בתל אביבי נגד אריה גרינפלד (36) תושב העיר על כך שהכה באמצעות קסדה נהג אשר לטענתו פגע בקטנוע עליו רכב בנתיבי איילון.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד דרור לוי וצחי יונגר עולה כי ביום 07.11.2022, בסביבות השעה 18:00, נסעו גרינפלד והמתלונן בנתיבי איילון. בין מחלף סבידור למחלף השלום עצרו השניים בצד הדרך לצורך החלפת פרטים, זאת לאחר שגרינפלד טען כי המתלונן פגע בקטנוע עליו הוא רכב.

כתב האישור מתאר כי בין השניים התפתח דין ודברים במהלכם היכה המתלונן את גרינפלד בפניו מכה אחת, וגרינפלד שחשב שנפצע כתוצאה מהמכה, הוריד את הקסדה. בעוד השניים ממשיכים בדין ודברים, הלך המתלונן בעקבות גרינפלד, אחז בידו, ואז הכה גרינפלד את המתלונן בפניו באמצעות הקסדה והתרחק מהמקום. המתלונן, שנפל מהמכה על הכביש, ניסה לקום, אך גרינפלד בתגובה רץ אליו ובאמצעות הקסדה הכה אותו פעם נוספת בפניו.

לאחר מכן החל גרינפלד ללכת לכיוון הקטנוע, כאשר המתלונן צועד בעקבותיו ומנסה לפנות אליו, בתגובה זרק גרינפלד בחוזקה את הקסדה על פניו של המתלונן, שכתוצאה מהפגיעה התמוטט על הכביש.

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל ציינו עורכי הדין לוי ויונגר כי: "נסיבות ביצוע העבירות מעצימות את עילת המסוכנות של המשיב, נוכח האכזריות בה הכה המשיב את המתלונן. המשיב לא פסק מתקיפתו של המתלונן גם בשעה שהאחרון נפל על הקרקע כתוצאה מהמכה הראשונה, ומיד שב להכותו במכת קסדה נוספת ולא חדל, עד לרגע שבו המתלונן התמוטט על הכביש ואיבד את הכרתו".

בעקבות האירוע, הובהל המתלונן לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב כשהוא מעורפל הכרה, עם סימני חבלה בפניו. המתלונן אושפז בבית החולים עם דימום תוך גולגולתי ומספר קווי שבר ביניהם, בארובת העין הימנית, בבסיס הגולגולת ובאוזן תיכונה. לגרינפלד יוחסה עבירה של חבלה בכוונה מחמירה.

נתיבי איילון תקיפה קסדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד