כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
לא השתתפה בהכרזה

איוונקה טראמפ תישאר מחוץ לקמפיין של אביה

איוונקה טראמפ לא השתתפה בהכרזה של אביה על ריצתו לנשיאות באתר הנופש של משלחת טראמפ במאר-א-לאגו בפלורידה. על פי הדיווחים, בעלה ג'ארד קושנר, גם הוא יועץ בכיר לטראמפ, השתתף באירוע

איוונקה טראמפ תישאר מחוץ לקמפיין של אביה
ג'ארד קושנר עם חותנו הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

איוונקה טראמפ, שהייתה יועצת בכירה לאביה במהלך מסע הבחירות שלו ב-2016 וארבע שנים בבית הלבן, אומרת כי היא נשארת מחוץ לפוליטיקה בעתיד הנראה לעין. היא לא השתתפה אתמול (שלישי) בהכרזה על ההתמודדות של טראמפ ב-2024.

"אני אוהבת את אבא שלי מאוד. הפעם, אני בוחרת לתעדף את הזמן לילדיי הצעירים ואת החיים הפרטיים שאנו יוצרים כמשפחה. אני לא מתכוונת להיות מעורבת בפוליטיקה. אמנם אני תמיד אוהב ואתמוך באבי, אבל אעשה זאת מחוץ לזירה הפוליטית", אמרה איוונקה. "אני אסירת תודה על כך שהיה לי הכבוד לשרת את העם האמריקאי ותמיד אהיה גאה ברבים מההישגים של הממשל שלנו", הוסיפה.

כזכור הנשיא לשעבר טראמפ ניסה בסוף השבוע האחרון לשכנע את בתו הבכורה איוונקה ואת חתנו ג'ארד קושנר להיות איתו על הבמה כשהוא יכריז על ריצה שלישית שלו ברציפות לנשיאות באתר הנופש בפאלם ביץ', כך אמרו מקורות ל'ניו יורק פוסט'.

"טראמפ חשב שהוא יוכל לשכנע את איוונקה בסוף השבוע הזה לחזור ולבצע קמפיין למענו מכיוון שהיא הייתה הדוברת הכי מבוקשת אחרי הנשיא עצמו בפעם הקודמת, אבל עד כה היא מתנגדת להפצרותיו ומחזיקה מעמד, כמו ג'ארד", אמר מקורב אחד. "שניהם מרגישים שנכוו בוושינגטון ולא רוצים לחזור ולחשוף את עצמם ואת ילדיהם לקמפיין מר נוסף".

במהלך החודשים האחרונים של כהונתו של טראמפ, קושנר הוביל את המאמצים ליחסים דיפלומטיים בין ישראל לארבע מדינות ערביות, ביצירת הסכמים הידועים כ"הסכמי אברהם". אך כנראה קדנציה אחת הספיקה לו, והוא לא רוצה לחזור לזה שוב. טראמפ כאמור הודיע אתמול על מועמדותו לנשיאות ב-2024.

איוונקה טראמפ דונלד טראמפ משפחת טראמפ ג'ראד קושנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד