כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
עוכר ישראל

קורבין האנטישמי לעולם לא יתמודד שוב לפרלמנט כמועמד הלייבור

מנהיג הלייבור לשעבר שהודח ב-2020 בעקבות שערוריות אנטישמיות נאסר לצמיתות מלהתמודד על תפקיד יו"ר מפלגת הלייבור. קורבין נחל את אחד ההפסדים המשפילים מול בוריס ג'ונסון, הודח ונזרק מהמפלגה

קורבין האנטישמי לעולם לא יתמודד שוב לפרלמנט כמועמד הלייבור
ג'רמי קורבין צילום: מתוך פייסבוק

ימיו של ג'רמי קורבין כחבר פרלמנט של הלייבור הבריטי תמו סופית, כך טוענים מקורות בכירים במפלגה. ה'גארדיאן' ציטט מקורבים שאומרים כי מנהיג הלייבור לשעבר, שהושעה מהמפלגה מאז 2020, נזרק כעת לצמיתות. העיתון מצטט מקור אחד שאמר: "ג'רמי קורבין לעולם לא יחזור, הוא יהיה רעיל לסיכויים שלנו לזכות בחזרה בחלק מהמושבים שאנו צריכים כדי לזכות בניצחון".

הדיווח מגיע יום אחד לאחר שמנהיג הלייבור קייר סטארמר אמר ל'סאנדיי אקספרס' כי "קשה מאוד לראות את הנסיבות שבהן קורבין יחזור כחבר פרלמנט של מפלגתו".

הוא התבקש על ידי יו"ר הלייבור קייר סטארמר להתנצל על כך שאמר שההאשמות על אנטישמיות היו מוגזמות במהלך כהונתו כמנהיג המפלגה. הוא סירב לעשות זאת והודח. קורבין רוצה להתמודד לפרלמנט דרך מחוז האיסלינגטון צפון, ללא קשר לשאלה אם יעשה זאת כעצמאי או מטעם הלייבור, אך הוא כבר לא יחזור ללייבור, אחרי שגרם ליהודים רבים לעזוב את המפלגה בגלל דעותיו האנטישמיות והתמיכה שנותן לחמאס ולחיזבאללה.

קבוצת חברי מפלגת הלייבור שדיברה בעילום שם, אמרה לתקשורת הבריטית כי הלייבור היא כעת "סביבה עוינת ובריונית" שמונעת את חופש הביטוי.

גרמי קורבין אנטישמיות בבריטניה קייר סטארמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד