י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לאחר שנה של מיתון

ניצחון גוש הימין: עלייה בהתעניינות בקמפיינים לגיוס המונים

ניצחון גוש הימין במערכת הבחירות מחזיר מחדש את האמון של הארגונים והעמותות בגיוס המונים. מנכ"ל צ'רידי שי צ'רבינסקי: "השוק עובר ממצב סקפטי לאמונה. רואים עלייה של 15 אחוז".

ניצחון גוש הימין: עלייה בהתעניינות בקמפיינים לגיוס המונים
חפ"ק המצ'ינג של גור צילום: באדיבות המצלם

לאחר שנה של מיתון וירידה בהתעניינות בקמפיינים לגיוס המונים השוק מתעורר מחדש. על פי נתוני חברת צ'רידי, מאז כניסתה של הממשלה הקודמת בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד חלה ירידה של כ- 15 אחוז בהתעניינות בקמפיינים לגיוס המונים בישראל.

לדברי מנכ"ל החברה שי צ'רבינסקי, ההסבר שעלה מהשטח התייחס לחוסר האמון בממשלה וביציבותה וכתוצאה מכך נכנסנו למגמת הקפאה. "הציבור האמוני בישראל הרגיש בממשלה היוצאת חוסר יציבות, ותחושת נרדפות ועל כן הוא נכנס לבונקר וחיכה ליום בהיר יותר. והיום הזה הגיע עם ניצחון הממשלה החדשה".

צ'רבינסקי טוען הסיבות להתעניינות מחדש בקמפיינים לצד היציבות היא העובדה שהציבור רואה בממשלה החדשה גם מקור תקציבי שיוכל לסייע להם במקביל להוצאת הפרוייקטים לפועל בניגוד למה שהיה עד עכשיו. בסופו של דבר מדובר בסיבות שלובות שכעת אנחנו רואים את ההשפעה החיובית שלהם".

את הפידבק מהשטח רואים בצ'רידי בין היתר בכינוס שנערך השבוע בחיפה על ידי 'איחוד בתי הכנסת' בהשתתפות מאות גבאים. לדברי מנהל מחלקת מכירות בצ'רידי מוטי בוטרמן, אנשים קיבלו אמון מחדש. "להוציא לפועל פרוייקטים עבור בתי כנסת יכול להגיע לעלויות גבוהות מאוד אשר דורשות אמונה מצד הגבאים. כרגע אנחנו רואים התעוררות מחודשת וכיצד אנשים חזרו לשמוח ולהאמין וגם לרצות להוסיף יהדות בארץ ישראל".

צ'רידי התרמה קמפיין התרמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד