כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
טיסה בהולה

לפני חתונת האחות: רחלי הוטסה לניתוח חירום בארה"ב

זה התחיל בפניה לרופא עם ילדה בת 11 שעלה לה החום ובתוך זמן קצר הם מצאו את עצמם בבוסטון • בעוד כחודש אחותה הגדולה מתחתנת, וההורים מקווים שיספיקו לחזור • במסיבת הפרידה היא התקשתה לעזוב את האחים והאחיות שבאו להיפרד

לפני חתונת האחות: רחלי הוטסה לניתוח חירום בארה"ב
מטוס בשמים צילום: פיקסביי

דרמה משפחתית מטלטלת עוברת על משפחה חרדית, שנערכת בימים אלו לקראת החתונה של הבת השביעית, ובמקביל מתמודדת עם מקרה חירום רפואי שהגיע בהפתעה גמורה. ההורים מקווים שיספיקו לחזור ארצה לחתונת בתם, לאחר שההליך הרפואי של הבת הקטנה יותר יגיע לסיומו.

לתרומה לרחלי הגיבורה הקליקו כאן<<<

"הסיפור התחיל כשרחלי בת ה-11 הרגישה קצת לא טוב", מספר אחד מקרובי המשפחה, "היא היתה מאוד חלשה והיה לה חום. אמא שלה, אם ל-12 ילדים, היתה בטוחה שזה שפעת או קורונה, וניגשה אתה לרופא שגם הוא הסכים עם הקביעה, וכחלק מפעולה שגרתית ביקש להקשיב עם הסטטוסקופ לפעילות הלב והריאות.

הרופא הקשיב לדופק של הילדה ונחרד. התברר שמשהו אינו תקין, והוא מיהר להפנות אותם לבית החולים, שם ביצעו בדיקות דימות מתקדמות ומצאו קרע בעורק הראשי, סמוך ללב. הרופאים הבהירו שהילדה תזדקק לניתוח מורכב ומסוכן, והמליצו לערוך אותו במרכז בריאות הלב העולמי בבית החולים בבוסטון שבמדינת מסצ'וסטס בארה"ב.

עם זאת, הרופאים טענו שניתן להמתין כמה שבועות עד לביצוע הניתוח, משום שאחותה הגדולה של רחלי, הבת השביעית במשפחה מתחתנת בעוד כחודש.

הם פנו לרב פירר שתיווך בינם ובין הרופא הבכיר בתחום בארץ. הלה בדק את הילדה ופסק חד משמעית שהוא חולק על כל הרופאים הקודמים ושיש לבצע את הניתוח בהקדם האפשרי.

בתוך זמן קצר מאוד מצאו ההורים והילדה את עצמם בבוסטון, ממתינים לניתוח הדחוף, אלא שא התברר להם שמדובר בסיפור מורכב, יש לערוך בדיקות מקדימות ולהכין את הגוף לניתוח, כך שאף אחד לא מבטיח להם שהילדה תהיה אחרי הכל עד לחתונתה של האחות.

ובינתיים בבית, אין שום הכנסה... הגן הפרטי של אמא של רחלי, עבר לגננת מחליפה, וכמובן שאיתו עברה גם ההכנסה המגיעה מהפעלתו. גם האבא אינו עובד, ולצד הוצאות החתונה הכבדות והמחיה היומיומית שגם היא אינה זולה בכלל, באו ההוצאות של הניתוח והנסיעה...

רק כדי לממן ביטוח רפואי לילדה לפני צאתם לחו"ל, הם היו צריכים לגייס סכום של 30 אלף דולרים! הוצאות הניתוח עצמו משולמות על ידי קופת החולים, אבל הבדיקות הנוספות, הביקורות, התוספת עבור ימי אשפוז לפי הצורך, הנסיעות, הטיסה הדחופה, הוויזות שהם היו צריכים להנפיק במהירות על ידי תשלום של סכומים משמעותיים, והשהות בארה"ב בהמתנה לניתוח, כל אלו עולים להם הון תועפות, ואין להם מהיכן לממן את כל זאת.

לתרומה לרחלי הגיבורה הקליקו כאן<<<

קופת העיר ניתוח חירום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד