ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
המו"מ במבוי סתום

בניסיון להלחיץ את סמוטריץ', הליכוד מדווח על התקדמות עם בן גביר

המשא ומתן להרכבת הממשלה תקוע והמשך הפגישות המשא מול ש"ס, יהדות התורה והציונות הדתית נדחו למחר. בינתיים, נתניהו נפגש עם איתמר בן גביר ובסיומה פרסם הליכוד כי חלה התקדמות מולו וזאת בניסיון להלחיץ את סמוטריץ' שחבירו בן גביר מתקדם בלעדיו | תמונת מצב

בניסיון להלחיץ את סמוטריץ', הליכוד מדווח על התקדמות עם בן גביר
נתניהו נכנס לרכבו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המבוי הסתום אליו נקלעו צוותי המשא ומתן של 'הליכוד' עם מפלגות מחנה הימין בניסיון להקים ממשלה נמשך גם היום, שלושה ימים לאחר הטלת המנדט להרכבת הממשלה של ח"כ בנימין נתניהו, ללא התקדמות במו"מ בעקבות הקרב על משרד האוצר שמהווה מוקש להתקדמות לעבר השבעת הממשלה ה-37.

פגישות המו"מ שתוכננו בין הליכוד ליהדות התורה והציונות הדתית נדחו למחר, בנימוק של המתנה לתשובות תקציביות ממשרד האוצר לדרישות שהציבו המפלגות החרדיות ואנשי הציונות הדתית.

סמוטריץ ובן גביר במליאה | צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90.

בינתיים, ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו נועד לפגישה ממושכת עם יו"ר ש"ס אריה דרעי שבאופן רשמי עדיין מחזיק בדרישתו לקבל את תיק האוצר.

הערב נועד נתניהו גם עם איתמר בן גביר, בסיום המפגש שארך מעל שעה נמסר מ'הליכוד' על "התקדמות משמעותית במגעים בין הליכוד לעוצמה יהודית", לשון ההודעה.

בליכוד מנסים להלחיץ את סמוטריץ' בכך שאיתמר בן גביר נמצא לקראת חתימה על הסכם, אך כפי שדיווח כתבינו יאיר כלפה ב'בחדרי חרדים', בן גביר מצהיר הערב כי יחתום רק יחד עם בצלאל סמוטריץ׳ ולא יפרק את הבלוק ביניהם.

בצלאל סמוטריץ איתמר בן גביר בנימין נתניהו משא ומתן קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד