כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מבצע 'סוף עונה'

תיעוד משטח האש: כך נתפסו והושמדו חממות הסמים

נמשכת הפעילות המבצעית ׳סוף עונה' להשמדת חממות סמים בשטחי האש של צה"ל בדרום. היום נתפסו והושמדו כטון וחצי גידולי קנאביס מהם כ-900 ק"ג מוכנים להפצה | כך זה נראה

תיעוד משטח האש: כך נתפסו והושמדו חממות הסמים
השמדת הסמים צילום: דובר צה"ל

פיקוד הדרום של צה"ל, משטרת ישראל והסיירת הירוקה יצאו בשבוע שעבר למבצע משותף בשם 'סוף עונה' להשמדת חממות סמים בשטחי האש של צה"ל במספר מוקדים נרחב בדרום הארץ. כבר במסגרת השבוע הראשון למבצע הושמדו מעל ל-200 חממות סמים בשטחי האש.

הפעילות נערכת בשיתוף פעולה הדוק של פיקוד הדרום, משטרת ישראל והסיירת הירוקה מתוך הבנה כי שיתוף הפעולה בין הזרועות הביטחוניות במרחב הוא זה שיביא לתוצאות יעילות בשטח.

הפעילות היא חלק ממאמץ קבוע ומשותף של זרועות הביטחון במרחב למיגור הפשיעה בשטחי האש של צה"ל. המאמץ כולל מבצעים שבועיים להשמדת חממות הסמים בשטחים אלו.

בפעילות שנערכה היום בידי לוחמי ומפקדי צה״ל מטעם פיקוד הדרום, שוטרי יס"מ נגב, ימ"ר נגב, יחידת מג"ן ולוחמי מג"ב- אותרו ונתפסו כטון וחצי קנאביס מהם כ 900 ק"ג שאותרו ב 5 מתקני ייבוש מוסלקים במערות ורשתות הסוואה כשהם מוכנים להפצה.

פקד מתי צרפתי סגן מפקד יס"מ נגב אמר הערב כי "מדובר בהמשכה של פעילות התקפית כנגד נגע הסמים המסוכנים בשילוב זרועות עם צה"ל וגורמי אכיפה נוספים. בצד זאת אנו פונים לציבור, חשוב לנו נורא שמי שמאתר גידולים כאלו יתקשר למוקד 100 ואנחנו נגיע להשמיד". והוסיף ש"יש לזכור שצריך להזהר, לא להתקרב ולהחשף לסכנה הנשקפת מהמגדלים שבסופו של דבר הם עבריינים, ולהשאיר את הטיפול בידי המשטרה והרשויות המוסמכות".

תפיסת סמים סוף עונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד