כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לאחר שהכריז על ריצה

שלושה מיליארדרים הודיעו ​​על הפסקת התמיכה בטראמפ

שלושה מיליארדרים עזבו את טראמפ, והודיעו כי לא יתמכו בו | רונלד לאודר, אמר שהוא לא יתמוך בו ב-2024, הוא תרם בעבר רבות לנשיא לשעבר. גם התורם הרפובליקני סטיבן שוורצמן סיים לתמוך בטארמפ. וקן גריפין אמר שהוא יתמוך במושל פלורידה רון דה-סנטיס, אם ירוץ

שלושה מיליארדרים הודיעו ​​על הפסקת התמיכה בטראמפ
דונלד טראמפ בעצרת בחירות צילום: מתוך האינסטגרם שלו

שלושה מיליארדרים עזבו את הנשיא לשעבר דונלד טראמפ תוך יומיים, כאשר רונלד לאודר הודיע כי לא יתמוך בנשיא לשעבר ב-2024 לבית הלבן. לאודר, שמכיר את טראמפ מאז הקולג' ולפי הדיווחים עמד מאחורי הדחיפה שלו לקנות את האי גרינלנד כנשיא, תרם מאות אלפי דולרים לרפובליקנים בשנים האחרונות ולאחרונה תמך בלי זלדין במירוץ של מושל ניו יורק שבו הפסיד.

רשת CNBC דיווחה על עזיבתו של לאודר את טראמפ ביום רביעי אחר הצהריים, לאחר שאתר 'אקסיוס' דיווח בבוקר יום רביעי שגם תורם-העל הרפובליקני הבולט סטיבן שוורצמן סיים את תמיכתו בטראמפ.

"אמריקה מצליחה יותר כאשר מנהיגיה עסוקים בהיום ומחר, לא בהיום ואתמול", אמר שוורצמן, לאחר שטראמפ הכריז על כוונותיו לרוץ שוב ביום שלישי בלילה במאר-א-לאגו פלורידה.

"הגיע הזמן שהמפלגה הרפובליקנית תפנה לדור חדש של מנהיגים ואני מתכוון לתמוך באחד מהם בפריימריז לנשיאות", אמר שוורצמן. יציאתו של שוורצמן ממסלול טראמפ מגיעה לאחר שתורם נוסף של הרפובליקה הדמוקרטית, קן גריפין, אמר ביום שלישי שהוא יתמוך במושל פלורידה רון דה-סנטיס, אם ירוץ.

גריפין התייחס לטראמפ כאל 'מפסידן שלוש פעמים', דבר שהיה דומה למילה שבה נהג מושל ניו ג'רזי לשעבר, כריס כריסטי, לתאר את הרקורד של הנשיא לשעבר כשירד עליו בוועידת מושלים רפובליקנים, רק שעות לפני נאומו של טראמפ.

ביום שלישי, גם איש העסקים הניו יורקי אנדי סבין אמר שהוא לא יתרום דולר אחד לטראמפ, לאחר שנתן לו בעבר 120,000 דולר.

דונלד טראמפ בחירות בארה"ב רון לאודר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד