כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
לא נבהלים מפוטין

אוקראינה פוצצה מחסן נפט עמוק בשטח רוסיה

אוקראינה פוצצה מחסן נפט רוסי במרחק של 270 קילומטרים ממוסקבה במתקפת מל"ט שעות לאחר שכוחות רוסיים שיגרו מטח של מעל 100 טילים לעבר ערי אוקראינה

אוקראינה פוצצה מחסן נפט עמוק בשטח רוסיה
מיכלי נפט: אילוסטרציה צילום: Pixabay

מל"ט צבאי אוקראיני תקף ביום רביעי מחסן נפט רוסי במרחק של 270 קילומטרים בלבד ממוסקבה. הפיצוץ אירע בארבע לפנות בוקר במחסן נפט בכפר סטאלנוי קון, כך אמר המושל האזורי אנדריי קליצ'קוב. תמונות לא מאומתות ברשתות החברתיות הראו מקום לאחסון נפט מושחר על ידי פיח.

על טנק הנפט ניתן לראות את הלוגו של מפעילת הצינורות הרוסית שבשליטת המדינה, שלפי הדיווחים בטלוויזיה הממלכתית היה ריק. מתקפת המל"ט הותירה מכתש בעומק של כמה מטרים, כל לפי דיווח בתקשורת המקומית.

מאז תחילת המתקפה של רוסיה באוקראינה, כמה מחסני דלק או תחמושת בדרום רוסיה הותקפו על ידי מל"טים או מסוקים, כשהרשויות מאשימות את הכוחות האוקראינים. המתקפה האחרונה מגיעה יום לאחר שרוסיה שיגרה כמעט 100 טילים לעבר ערים ברחבי אוקראינה, וגרמה לשלושה הרוגים וניתקה את אספקת החשמל למיליונים ברחבי אוקראינה.

פקיד אוקראיני אנטון גרשצ'נקו הפנה את תשומת הלב לפיצוץ המחסן מבלי לקחת אחריות. הוא פרסם תמונה של האתר בוער - שלא ניתן היה לאמת - וכיתוב: "עישון במקום הלא נכון הגיע לאזור אוריול". האתר נמצא במרחק של כ-180 קילומטרים מהגבול עם אוקראינה.

איראן מלחמת אוקראינה רוסיה מאגר נפט שריפה מוסקבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד