כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
במשך 12 דקות

נתניהו וארדואן שוחחו וסיכמו: עידן חדש ביחסים

לראשונה מאז 2013 ולאחר ששיגר בשבוע שעבר איגרת ברכה על ניצחונו בבחירות, שוחחו לפני זמן קצר ראש הממשלה הנבחר נתניהו ונשיא טורקיה ארדואן וסיכמו על המשך שיתוף הפעולה והרחבת היחסים בין המדינות

נתניהו וארדואן שוחחו וסיכמו: עידן חדש ביחסים
נתניהו בשיחה עם ארדואן צילום: באדיבות המצלם

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו שוחח אחר הצהרים (חמישי) בטלפון עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן לשיחה שארכה כ-12 דקות.

השיחה מגיעה לאחר נתק בין המדינות שהחל בכהונתו של נתניהו ובמרכזה עמדה פרשת 'משט המרמה' שהובילה למשבר חמור היחסים בין המדינות. מי שהחזירה את היחסים בין המדינות למסלולם הייתה דווקא הממשלה היוצאת. 

בלשכת ראש הממשלה המיועד עדכנו כי נתניהו הביע את תנחומיו על רצח אזרחי טורקיה בפיגוע שאירע במדינה השבוע והציע את עזרתה של ישראל במאבק נגד הטרור. הנשיא ארדואן הודה לראש הממשלה המיועד נתניהו, והביע תנחומים על רצח הישראלים בפיגוע הטרור השבוע באריאל.

"הנשיא ארדואן שב ובירך את ראש הממשלה המיועד נתניהו על ניצחונו בבחירות", נמסר עוד, כאשר שני המנהיגים סיכמו לפעול במשותף כדי לכונן עידן חדש ביחסים בין טורקיה וישראל

נזכיר, בשבוע שעבר בירך הנשיא הטורקי את יו"ר הליכוד על ניצחונו בבחירות באיגרת ששלח לו, ובה כתב כי הוא מאמין שהממשלה שצפוי נתניהו להקים "תמשיך את שיתוף הפעולה בין המדינות בכל התחומים, בדרך שתביא שלום ויציבות לאזורנו".

רג'יפ טאיפ ארדואן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד