ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
אופנה לא חולפת

הפתעה מקומית: אלו 10 אתרי האופנה המובילים בישראל

בין עשרת אתרי האופנה המובילים במכירות בקרב הקהל הישראלי, נמצאו במפתיע גם אתרים ישראליים שעוקפים שמות גדולים כמו זארה, נייקי, SHEIN ו- ASOS

הפתעה מקומית: אלו 10 אתרי האופנה המובילים בישראל
אלון לוריא, משנה למנכ"ל TERMINAL X צילום: דימה טליאנסקי

הפתעה בעולם האופנה: שני האתרים הישראלים - TERMINAL X ו-SHOESONLINE העפילו לחמישייה הפותחת של מכירות האונליין של האופנה בישראל בין החודשים מאי-אוגוסט על פי נתוני האתר SIMILARWEB!

על פי נתוני אתר SIMILARWEB, לניטור ומחקר-מידע אודות אתרי אינטרנט , נמצא כי בין החודשים מאי עד אוגוסט 2022, האתרים המובילים ברכישות אופנה בקרב הקהל הישראלי הם:

1. טרמינל X
2. SHEIN
3. ASOS
4. SHOESONLINE
5. קסטרו
6. פקטורי 54
7. זארה
8. דלתא
9. נייקי
10. רנואר

לא תאמינו מי במקום השני אחרי תל אביב

על פי פילוח שערך האתר הערים המובילות בקניות אונליין בישראל - מקום ראשון תל אביב ואחריה כרמיאל, יבנה, אשקלון, בית שמש, נצרת ופתח תקווה. בנוסף עולה מנתוני האתר כי בתחום הטיולים והנוחות ניתן לראות עלייה משמעותית במכירות סנדלי נוחות כמו טבע נאות, בירקנשטוק, שורש, BULLBOXER ונוספים.

במדד המחירים האחרון של יולי שפורסם בתקשורת על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ניתן היה לראות שתחום האופנה וההנעלה הוא היחיד שמדדו ירד ב-4%, וכך על רקע התקשורת שמדברת ללא הרף על יוקר המחיה ועליות מחירים בכל התחומים, לא שמים זרקור על תחום בו המחירים יורדים ושווה לקנות בישראל והוא תחום האופנה וההנעלה.

מותגים מקומיים לצד בינלאומיים

אלון לוריא, משנה למנכ"ל TERMINAL X: "אתר האופנה TERMINAL X ממשיך להוביל את הענף ולהציע לצרכנים הישראלים חווית קנייה שלמה וייחודית - מגוון רחב של למעלה מ-180 מותגים מקומיים ובינלאומיים, מבחר של דגמים טרנדיים ועד להובלת מגמות אופנה חדשניות דרך פריטים מקוריים של מותגי הבית של האתר".

לוריא מוסיף כי: "אנו פועלים להביא ללקוחותינו חווית קניה איכותית ומתקדמת הכוללת בתוכה שירות החזרות והחלפות מהיום למחר שמעניק ללקוחות ערך מוסף שלא קיים היום בענף, מחירים תחרותיים, הנחות משתנות והמשלוחים המהירים בשוק".

לחצו כאן למעבר לאתר TERMINAL X>>>

 

אופנה טרמינל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד