כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אסון כבד

20 הרוגים בשריפה בבניין מגורים בעזה

שריפה פרצה בבניין מגורים במחנה הפליטים ג'באליא שבצפון רצועת עזה. מחקירה ראשונית של נסיבות האירוע עולה כי בבניין היו כמויות גדולות של בנזין ואלו הובילו לשריפה ולמספר הגבוה של ההרוגים

20 הרוגים בשריפה בבניין מגורים בעזה
השריפה בעזה צילום: צילום מסך

כלי תקשורת פלסטיניים מדווחים על 20 הרוגים בשריפה בבניין המגורים במחנה הפליטים שבצפון הרצועה. משרד הפנים בעזה מעדכן כי צוותי הכבאות סיימו את פעולות כיבוי השריפה שפרצה בבניין המגורים במחנה הפליטים ג'באליא שבצפון הרצועה, "צוותי הכבאות והמשטרה פעלו במאמץ רב להשתלט על השריפה ולמנוע ממנה להתפשט לבתים אחרים".

עוד נמסר כי מחקירה ראשונית של נסיבות האירוע עולה כי בבניין היו כמויות גדולות של בנזין ואלו הובילו לשריפה ולמספר הגבוה של ההרוגים בני משפחה אחת, "כוחות המשטרה וההצלה ממשיכים לחקור את נסיבות האירוע הכואב", לשון ההודעה כפי שהובאה ב'כאן חדשות'.

במקביל, מזכיר הוועד הפועל של אש"ף, חוסיין א-שייח', אומר כי "דרשנו מהצד הישראלי לפתוח את מעבר ארז להעברת הפצועים שבמצב קשה לטיפול מחוץ לרצועה אם יהיה צורך בכך". עוד אמר א-שייח' כי יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן הכריז על יום אבל אחד במהלכו יורדו הדגלים לחצי התורן לזכר ההרוגים בשריפה.

בכיר החמאס, סוהיל אל-הינדי, אומר כי בארגון עוקבים אחרי האירוע ופועלים מול כל הגופים הרלוונטים, "הנהגת חמאס עומדת לצד המשפחה הפצועה ונפעל בכל יכולתנו להקל על המשפחה הזו". עוד אמר אל-הינדי כי בחמאס קוראים להשתתף בהלוויית ההרוגים ומוסרים תנחומים למשפחת ההרוגים. גם ארגון הג'יהאד האסלאמי מספיד את "הרוגי אסון השריפה שפרצה במחנה הפליטים ג'באליא" ומוסר את תנחומיו למשפחת אבו ריא ולעם הפלסטיני. בהודעה מטעם הג'יהאד נכתב כי "אנו קוראים לכולם לנקוט בסבלנות ובסולידריות ולפעול באחדות מול האסון החמור הזה שהכאיב לכולנו".

עזה מחנה פליטים שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד