כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
עזות מצח

כותרת חצופה: "פלסטיני הרג 3 כשהפוליטיקה בישראל פונה ימינה"

כותרת נוראית וחצופה של סוכנות הידיעות רויטרס: "פלסטיני הרג שלושה בגדה המערבית, בזמן שהפוליטיקה הישראלית סוטה ימינה". כך בהשמצה מזעזעת מפרסמת אחת מסוכנויות החדשות מהגדולות בעולם כי כביכול הניצחון של הימין גרם לפיגוע

כותרת חצופה: "פלסטיני הרג 3 כשהפוליטיקה בישראל פונה ימינה"
זירת הפיגוע באריאל צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

ג'ייסון גרינבלט, מי שהיה שליח ארה"ב למזרח התיכון ואחד מאדריכלי הסכמי אברהם, תקף בציוץ בטוויטר את סוכנות הידיעות רויטרס על כותרת מזעזעת שנתנה על הפיגוע הנורא סמוך לאריאל בו נרצחו שלושה יהודים ונפצעו עוד שלושה. "היי רויטרס, האם החלק השני זה הצדקה מגעילה בכותרת לטרור? על רצח יהודים? האם אתם חושבים שההתנהגות המרושעת הזו לא בוצעה לפני השינוי בממשלה? מי הביא את הכותרת הזו? אותו אדם/רויטרס צריכים ללמוד על אמת ולדווח באחריות".

דיוויד פרידמן, שגריר ארצות הברית לשעבר בישראל, תקף גם הוא את הכותרת. "אני שמח שחשפת את זה, ג'ייסון, אתה צודק לחלוטין, לטרור הפלסטיני אין שום קשר לנטייה הפוליטית של ממשלת ישראל, הכול עוסק בשנאה בלתי פוסקת ליהודים. רק דוגמה אחת - הטרור גדל פי 4 בשנה שלאחר הסכם אוסלו".

בפיגוע הנורא נרצחו שלושה יהודים. מוטי (מרדכי) אשכנזי הי"ד, בן 59, נשוי, אב לשלושה וסב לשני נכדים, תושב יבנה. מיכאל לדיגין הי"ד, בן 36 תושב בת ים, מיכאל עלה לארץ לפני חמש שנים בלבד. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים. ותמיר אביחי הי"ד בן 50, תושב קריית נטפים שבשומרון. אביחי הותיר אחריו 6 ילדים - 5 בנות ובן בגילאים 12 עד 29.

רויטרס אריאל פיגועי טרור ג'ייסון גרינבלט דיוויד פרידמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד