כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
נתפס בביתו ב-4 לפנות בוקר

דיווח על פיגוע: הנער החרדי שהטריל את המשטרה נלקח לרשויות הרווחה

כוחות הצלה רבים הגיעו אמש לשכונת מאה שערים בירושלים בעקבות דיווח על פיגוע. דקות לאחר הגעתם התברר כי מדובר בדיווח שווא | במהלך הלילה עצרה המשטרה קטין בסיכון הדרוש על ידי רשויות הרווחה שע"פ החשד עומד מאחורי דיווח השווא והטרלת כוחות המשטרה

דיווח על פיגוע: הנער החרדי שהטריל את המשטרה נלקח לרשויות הרווחה
הנער בהפגנה מול לשכת הגיוס צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

אתמול (חמישי) בשעות אחה"צ כוחות הצלה רבים הגיעו לשכונת מאה שערים בירושלים, בעקבות דיווח על פיגוע לאומני שבוצע על ידי מחבל. אלא שלאחר דקות ספורות עם הגעתם, התברר כי מדובר בדיווח שווא והכוחות עזבו את המקום.

בלילה שבין חמישי לשישי מעט לאחר חצות, עצרו כוחות משטרה שלושה קטינים ששוטטו בשכונת שייח ג'ראח (שמעון הצדיק) בירושלים. לאחר זמן קצר השלושה שוחררו מפאת גילם הצעיר.

אלא שבהמשך התברר למשטרה כי אחד משלושת הקטינים שעוכבו בשכונת שייח ג'ראח הוא נער בסיכון הדרוש מזה זמן רב על ידי רשויות הרווחה. הנער לפי החשד נוהג להשתתף באופן קבע בהפגנות הקנאים ממאה שערים על חילול קברים בגילה, על הרכבת בבר אילן ועוד, תוך כדי שמתעמת עם כוחות המשטרה ואף מסכן את עצמו, בנוסף עלה חשד כי הוא זה שעמד מאחורי דיווח השווא ביום חמישי אחה"צ על פיגוע לאומני בשכונת מאה שערים.

לפיכך, לקראת השעה 4:00 לפנות בוקר, כוחות משטרה גדולים הגיעו אל ביתו של הנער בשכונת נוה יעקב בעיר ועכבו אותו. לעת עתה נמסר הנער למרכז חירום של רשויות הרווחה. ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשבעות האחרונים, עסקנים ממאה שערים יצרו קשר עם רשויות הרווחה ודנו עמם כיצד לנהוג עם אותו נער, והגיעו לסיכומים, אך לא תמיד הוא עמד בהם.

מאה שערים קריאת שווא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד