כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מביש ובלתי נתפס

דרס למוות אחיות חרדיות וקיבל ששה חודשי מאסר על תנאי

בית משפט באנטוורפן גזר ביום שישי עונש קל מאד על נהג המשאית שהרג שתי אחיות חרדיות בשנה שעברה | ששה חודשי מאסר על תנאי בלבד נגזרו על הנהג | עורך דינו של הנהג אמר לשופטים: "למרשי עדיין קשה מאוד" | בנוסף ישלם קנס כספי זעום

דרס למוות אחיות חרדיות וקיבל ששה חודשי מאסר על תנאי
זירת התאונה באנטוורפן צילום: מ.פ.

בית משפט השלום באנטוורפן שבבלגיה גזר ביום שישי את דינו של נהג המשאית שהרג שתי אחיות חרדיות ברחוב לאנגע ליים ב-24 באוגוסט בשנה שעברה. על הנהג נגזרה חצי שנת מאסר על תנאי ושלילה רישיון למשך שמונה עשר חודשים, כך שנשארו לו שישה חודשים להיות בשלילה.

השופט הטיל על האיש קנס בסך 6,000 יורו, שמחציתו יהיה על תנאי, כמו כן עליו לגשת מחדש למבחן נהיגה עיוני ומעשי וכן לעבור מבחן רפואי ופסיכולוגי. הנהג הצהיר במהלך הדיון בחודש שעבר כי הוא לא ראה את הבנות כשפגע בהן, אך לטענת הפרקליטות, התאונה הייתה יכולה להימנע אם האיש היה יותר מרוכז בתנועה.

התאונה הנוראה התרחשה ביום שלישי, 24 באוגוסט 2021 בשעות הבוקר, שתי האחיות גיטל אדלר ע"ה בת השנה וחצי, והינדל אדלר ע"ה בת התשע, היו בדרכן לפעוטון כשאמן יצאה ללוותן כמה דקות אחרי, אך הן נדרסו על ידי משאית כשחצו את מעבר החצייה ברחוב לאנגע ליים באור ירוק.

האם שהייתה בדרך אליהן הגיעה לזירה מיד לאחר התאונה כמתוכנן, אך נחרדה לראות אותן כשהן מוטלות על הכביש ללא רוח חיים, ל"ע. האחיות נסעו על קורקינט אחד, כאשר האחות הגדולה נהגה בו ולקחה איתה את אחותה הקטנה מאחור.

אנטוורפן חרדים אנטוורפן תאונת דרכים מאסר על תנאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד