כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
פותח דלתות

איש העסקים החרדי שמפגיש ישראלים במדינות ערביות

לשכת המסחר היהודית האורתודוקסית השתתפה בטרמינל A של נמל התעופה ניוארק בניו ג'רזי הלשכה שבסיסה בניו ג'רזי עוזרת למקסם את האינטרסים של האורתודוקסים בניו יורק ובכל העולם ולצבור קשרים חדשים ולהשמיע קול

איש העסקים החרדי שמפגיש ישראלים במדינות ערביות
דובי הוניג (משמאל) עם מושל ניו ג'רזי צילום: באדיבות המצלם

בפתיחה חגיגית של טרמינל A החדש בשדה התעופה ניוארק ניו ג'רזי, השתתף דובי הוניג, מנכ"ל ארגון JBIZ EXPO, יחד עם המושל פיל מרפי, הגברת הראשונה תמי מרפי, יו"ר רשות הנמל קווין ג'יי אוטול והמנהל הבכיר ריק קוטון, הלשכה פועלת כגשר בין הממשל והתאגיד לבין הקהילה היהודית, הלשכה עוזרת למקם את האינטרסים של החרדים ולצבור קשרים חדשים ולהשמיע קול.

דובי הוניג עם קווין אוטול, מנכ"ל Port Authority וריק קוטון, מנכ"ל רשות הנמלים של ניו יורק וניו ג'רזי

דובי הוניג, מנכ"ל הארגון פועל רבות כדי למקסם את הכוח האורתודוקסי, ופועל להביא קשרים עם אנשי עסקים מכל העולם, לא רק ארה"ב, בכל מקום שיש יהודים, כולל עבודה חזקה באוקראינה כולל בישראל, הארגון קיים יריד תעסוקה גדול בעבר בישראל, המטרה לקיים קשרים ולהביא אנשי עסקים מכל העולם כולל ממדינות ללא קשרים עם ישראל, וכך אנשי עסקים ישראלים יוצרים קשר עם אנשי עסקים מהעולם שללא לשכת המסחר JBIZ EXPO הקשרים לא היו נוצרים.

דובי הוניג עם פיל מרפי מושל ניו ג'רזי

אנשי עסקים הגיעו לטקס הפתיחה מכל העולם כולל פקיסטן, עיראק, ויתרו קשרים עם אנשי עסקים ישראלים, כולל דרום קוריאה, טורקיה, ודיפלומטים מהאו"ם, דובי הוניג הצליח לחבר בין אנשים שבלי לשכת המסחר JBIZ EXPO לא היה קורה.

באירוע חוצה גבולות נוסף, דובי הוניג התארח אצל סגן ראש העיר של סיאול בירת דרום קוריאה, איו סיונג קים, והמשלחת שלו באו"ם, לאחר מכן הם ישבו לארוחת ערב כשרה פרטית בניו יורק. בהודעה לתקשורת נאמר, כי "לשכת המסחר היהודית האורתודוקסית מצפה לבנות מערכת יחסים חזקה עם דרום קוריאה", ל'בחדרי חרדים' נודע כי המשלחת הדרום קוריאנית הורידה את אפליקציית וואטסאפ כדי לתקשר עם בכירי לשכת הסחר ובראשם דובי הוניג.

בנוסף לשכת הסחר האורתודוקסית פנתה לטוויטר על האנטישמיות ברשת: "גולשים יהודים נתונים להטרדה בלתי פוסקת, לשכת המסחר היהודית האורתודוקסית יחד עם 180 ארגונים קוראים לאלון מאסק להילחם באנטישמיות בטוויטר".

ניוארק ניו גרז'י מושל ניו ג׳רזי פיל מרפי טרמינל דרום קוריאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד