כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אופוזיציה מבית

ביטן פותח חזית מול נתניהו: "יכול ללכת נגדו"

בעוד נתניהו מתקשה במו"מ עם השותפות העתידיות, נוצרות לו צרות מבית שלכאורה הוא גרם להן. ח"כ דוד ביטן, מי שהיה מקורב מאוד אליו הורחק לאחרונה ושילם על כך בפריימריז עם דחיקתו למקום רחוק | הערב הוא סוגר חשבון ופותח את הפה נגד יו"ר המפלגה 

ביטן פותח חזית מול נתניהו: "יכול ללכת נגדו"
דוד ביטן עם נתניהו צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

שלושה חודשים של שתיקה שגזר על עצמו חבר הכנסת דוד ביטן הסתיימו הערב (מוצאי שבת) בראיון לוחמני בו הוא פותח חזית מול ראש מפלגתו בנימין נתניהו כשהוא מבקש לנקום את דחיקתו למקום נמוך בפריימריז שלטענתו נתניהו פעל נגדו ואשם בתוצאה.

בראיון שהעניק הערב טען חבר הכנסת דוד ביטן לשעבר יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד כי בדיוק כפי ש"נתניהו הלך נגדי - אני יכול ללכת נגדו", חבר הכנסת שנדחק למקום ה-17 ברשימה מאשר כי רקם ברית יחד עם ישראל כץ, דוד אמסלם, חיים כץ, מיקי זוהר ויואב קיש והצהיר "נהיה מתואמים". לדבריו, "אם ביבי רוצה להתנהג כמו שהתנהג לסער - זו בעיה שלו, לא נוותר בעניין הזה. החלוקה צריכה להיות הוגנת".

ביטן טוען כי הוא חש גם פגוע אישית מהתנהלות ראש מפלגתו נתניהו, "תמכתי בנתניהו מגיל 14. אני לא מצפה לדברים שאני יודע שלא יקרו. אני אהיה פעיל בכנסת. אני מאמין שאני אזוכה. אני לא אפרוש מהליכוד, אני גדלתי בליכוד. הליכוד זו לא תנועה של בן אדם אחד. מקום המדינה היא התקדמה לאט-לאט. הליכוד זו מפלגה שתומכת במנהיג שלה באופן קבוע ולכן זה נראה כאילו היא של בן אדם אחד. נתניהו נבחר ואנחנו תומכים בו", אמר.

בראיון אישר ביטן כי הוא בנתק מנתניהו, וכי לטענתו המו"מ לא מתנהל טוב. גם את המינוי האפשרי של רון דרמר לתפקיד שר החוץ ביקר ביטן ואמר: "זה לא בסדר. יש מספיק ח"כים בליכוד שמגיע להם. המצב הוא שאתה הולך כמפלגה, כולם יחד, כל אחד נותן את הניסיון שלו, לכן צריך למנות חברי כנסת מהליכוד. הוא לוקח בחשבון שהסמכויות למנות שרים הן שלו, וצריך למנות גם שרים מהליכוד. צריך לבנות את הליכוד ואת הממשלה בצורה נכונה".

הליכוד דוד ביטן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד