כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מצאו את האשם

הדמוקרטים בניו יורק מאשימים את ראש העיר בהפסד בבחירות

ראש עיריית ניו יורק הואשם על ידי הדמוקרטים כי בגלל חוסר מעש שלו בפשיעה המשתוללת בניו יורק, הוא העניק לגיטימציה לרפובליקנים שעשו מהמצב הביטחוני קמפיין בחירות, וגרמו נזק לדמוקרטים בכך שהרפובליקנים לקחו את הרוב בקונגרס

הדמוקרטים בניו יורק מאשימים את ראש העיר בהפסד בבחירות
אריק אדמס צילום: מתוך הטוויטר שלו

הדמוקרטים בניו יורק מצאו את האשם בתוצאות העגומות שלהם בבחירות אמצע הקדנציה, האשמה הופנה כלפי מישהו שאפילו לא התמודד. ראש העיר של ניו יורק אריק אדמס.

אסטרטג דמוקרטי אחד כתב בטוויטר כי אדמס "בגד" במפלגתו על ידי העלאת "נרטיב הפאניקת הפשע של הרפובליקנים". אחרים האשימו אותו בטקטיקות של "חרדה", שייתכן וגרמו לאנשי הפרברים להצביע לרפובליקנים.

מנגד אדמס אמר שחוק הערבות של המדינה, שבו כל עבריין שלא נחשב מסוכן, משתחחר מיד לביתו כולל אלו שפרצו לבתים רבים, הוא הסיבה לתוצאות הגרועות של הדמוקרטים. חברת הקונגרס אלכסנדריה אוקסיו-קורטז מהשמאל הקיצוני, אמרה כי דברי אדמס לא נכונים, כך דווח ה'ניו יורק טיימס'.

"אנחנו עם הרבה פשע" אמר ראש העיר. "הצבענו בעד חוקי נשק הגיוניים. הצבענו למימון נוסף להביא עוד שוטרים, ובכל זאת אפשרנו לאחרים להצהיר שאנחנו עושים בדיוק ההיפך". בשנתו הראשונה כראש העיר, מר אדמס בהחלט ניסה לשלוט בפשע בעיר. הוא כל הזמן דיבר על בטיחות הציבור, ביקר בזירות פשע ודחף שוב ושוב את מחוקקי המדינה במסיבות עיתונאים לשנות את חוקי הערבות כדי לוודא שעבריינים נשארים בכלא.

ראש עיריית ניו יורק אריק אדאמס בחירות בארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד