כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
תורם אנונימי

בריטי הוחזק בכלא עם הטליבאן בגלל חוב כספי

גבר בריטי הוחזק בכלא העיראקי עם הטליבאן וטרוריסטים נוספים בגלל חוב כספי. הוא התאחד עם משפחתו בשדה התעופה בבריטניה לאחר שאלמוני שילם את החוב שלו וכך איפשר לו לחזור לביתו

 בית כלא: אילוסטרציה
בית כלא: אילוסטרציה צילום: Pixabay

בריאן גלנדינינג, גבר בריטי איבד את עבודתו, הוא לא היה מסוגל להמשיך להחזיר חוב לבנק קטארי, האינטרפול שמוציא צו מעצר בדרך כלל למעצר פושעים מסוכנים, הוציא צו מעצר נגדו.

פועל הבניין בריאן גלנדינינג, בן 43, קיבל חוזה על ידי ענקית הנפט הבריטית BP לעבוד בבית זיקוק נפט בעיראק. האיש אב לשלושה בן 43 נעצר בנמל התעופה של בגדאד ב-12 בספטמבר לאחר שהוצא צו מהאינטרפול, ככל הנראה מכיוון שהאיש היה חייב לבנק הלאומי של קטאר 4,000 פאונד (כ-16,000 שקלים). מר גלנדינינג לווה את הכסף בזמן שעבד בדוחא בירת קטאר.

הוא שילם את החוב בתשלומים חודשיים אך נאלץ להפסיק לעבוד לאחר שסבל מבעיות נפשיות ולאחר מכן לא יכול היה לעמוד בקצב ההחזרים. הוא שוחרר מהכלא בשבוע שעבר, משפחתו אמרה שממשלת קטאר לא אישרה אם צו האינטרפול הוסר ופחדו שהוא עלול להיכלא מחדש אם ינסה לטוס.

למרבה המזל, הוא הצליח לעלות על מטוס ללא תקלות והתקבל על ידי משפחתו בנמל התעופה של אדינבורו ביום שבת האחרון (19 בנובמבר) לאחר שהיה בכלא במשך חודשיים עם אנשי טאליבן וטרוריסטים נוספים.

אחיו הגדול לי, בן 48, חשש שהוא לעולם לא יראה את אחיו שוב. "הוא היה עם הטליבאן, הוא היה עם רוצחים, וכל זה בגלל חובות של 4,000 פאונד", אמר ל'דיילי סטאר'. אבל העובדה שהוא בחוץ עכשיו היא מדהימה". משפחתו חשפה כי תורם אנונימי נתן את הכסף כדי שבריאן יוכל להחזיר את חובו, מה שסלל את הדרך לשחרורו. בריאן נפגש בשדה התעופה עם משפחתו המורחבת ואמר: "פשוט לא חשבתי שהזמן הזה יגיע בקרוב".

עיראק קטאר סקוטלנד חוב כספי טאליבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד