כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מגשי אירוח גם טעימים וגם כשרים

בשנים האחרונות, עולם האוכל והמסעדנות עבר תהליכי שיפור והתקדמות מדהימים. אם זה ברמת המקצועיות בהכנת המאכלים המיוחדים, אם זה בהבנה עמוקה בשימוש חומרי גלם האיכותיים, וברמת יכולת החיבור והיצירה בין אסתטיקה ואוכל. הלמידה הזו קיימת והיא כל הזמן מתחדשת. זה היופי בדבר, שיש שפע ותמיד ניתן למצוא מאכלים וקינוחים מיוחדים שלא נראו עוד

מגשי אירוח גם טעימים וגם כשרים
מגשי אירוח צילום: דליס מגשי אירוח

לפעמים נדמה כי קיימת סתירה מהותית בין אוכל איכותי טעים ויוקרתי, לבין הכשרות שלו. כיום יש מודעות רבה יותר ומשמעותית בתחום המסעדנות בכלל, ובתחום מגשי אירוח בפרט. רוב האנשים שכשרות חשובה להם, יבדקו היטב איזו תעודת כשרות יש לעסק המציע את שירותי הקייטרינג. המודעות התרחבה והיא קיימת במקומות רבים בתחום ההסעדה. גם חברות קייטרינג רבות הנחשבות כעסק בוטיק ומציעות מגשי אירוח, ומאכלים ביתיים זיהו את החשיבות שיש בהנפקת תעודת כשרות, וכעת הם פונים לציבור גדול יותר.

דמיון ויצירתיות בפרטים הקטנים

רבים מהסועדים מבינים את עיקרי האסתטיקה והסטנדרט הגבוה בתחום המסעדנות, ולא מוכנים להתפשר על פחות מכך. האיכות מדברת בעד עצמה.  בעבר השילוב בין איכות וכשרות היה מאתגר ולא תמיד נמצאו הפתרונות המעשיים לשלב בין השניים, וליצור קירוב לבבות שמאחד. אבל עם השנים התפתח התחום, ומסעדות רבות וכשרות מצאו את החוט המקשר ביניהם. הם הבינו כי יש ביקוש רב במאכלים כשרים וחברות קייטרינג העדיפו להשקיע בחומרי גלם איכותיים וכשרים, ובכך להגיע לקהלים נוספים. דוגמא מוכחת לכך היא מגשי אירוח . מה שבעצם עסקים אלו עשו, הם לקחו את שלל המאכלים המוצעים ללקוחות והכינו אותם בקטן. הכניסו אותם לתוך מגשים מעוצבים עמידים ואסתטיים ואפשרו לקהל שלהם לקבל שירות ייחודי כשר במלוא הדרו. כתוצאה מכך לקוחות רבים ראו בקונספט הזה, הקלה ממשית בהפקה וארגון אירועים. וכיום השימוש בהזמנת מגשי אירוח הוא שכיח ומקובל. לא רק אם הבן חוגג בר מצווה, או בשעה טובה הבת התארסה. אלא גם ביום הולדתה של הסבתא היקרה, או הרמת כוסית במשרד. אלו בהחלט אירועים שיכולים להנות מתוצרים איכותיים, טעימים וכשרים כאחד.

 מדוע תעודת הכשרות כה חשובה?

הבחירה בקייטרינג שיש בידיו תעודת כשרות נפוצה מאוד, בקרב הציבור הדתי והחילוני כאחד. איך הפכה תעודת הכשרות בתחום המזון לפופולארית, ומדוע בתי עסק רבים בתחום המסעדנות עומדים על כך שתהיה להם תעודת כשרות? בואו ניקח לצורך העניין את תחום מגשי אירוח. מדובר על מגשים המכילים בתוכם שלל מאכלים שחלקם הגדול מבוסס על ירקות שדורשים ניקיון קפדני, בגלל שיש בתוכם ריכוז גדול של חרקים שלא תמיד נראים לעין. לצורך כך הירקות האלו עוברים תהליך מיון, וניקיון קפדני להוצאת המזיקים.  במילים אחרות תעודת הכשרות מהווה אישור לכך שכל הירקות שנעשה בהם שימוש, עברו תהליך מפוקח וראוי למאכל. ולכן דווקא ובזכות כך הלקוחות שמקבלים את מגשי האירוח נקיים מחרקים, יכולים להיות בטוחים ורגועים שהם מקבלים תוצר איכותי ובריא. אורחים שומרי מסורת וכשרות נמצאים כמעט בכל אירוע. לכן הדרך הכי טובה ויעילה היא לוודא שיש תעודת כשרות עוד בטרם הזמנת מגשי אירוח. כך האורחים שומרי המסורת יוכלו להמשיך ולחגוג עם שאר הסועדים ללא כל חשש.

שפע לא עולה על איכות

בשנים האחרונות, עולם האוכל והמסעדנות עבר תהליכי שיפור והתקדמות מדהימים. אם זה ברמת המקצועיות בהכנת המאכלים המיוחדים, אם זה בהבנה עמוקה בשימוש חומרי גלם האיכותיים, וברמת יכולת החיבור והיצירה בין אסתטיקה ואוכל. הלמידה הזו קיימת והיא כל הזמן מתחדשת. זה היופי בדבר, שיש שפע ותמיד ניתן למצוא מאכלים וקינוחים מיוחדים שלא נראו עוד. הסקרנות בהמצאת הדבר הבא היא זו שמאפשרת לאיכות להשתלב עם הכמות. למה יש כל כך הרבה סוגים של מגשי אירוח? משום שיש רצון ותעוזה ליצור שפע וערך קולינארי ללקוחות, אם כולם היו אותו דבר זה היה בנאלי ולא ייחודי. ולכן ריבוי המוצרים מאפשרים לחוות חוויה נהדרת. אגב, שפע כזה מאפשר ללקוח הצצה לבית העסק, גם בלי להיכנס לתוך המטבח בצורה פיזית. זה מראה שיש אופי וערך מוסף לבית העסק והוא פונה לקהל רחב. הלקוח מרגיש שמישהו חשב וחושב עליו כל הזמן, שמישהו רוצה לחשוף אותו לעוד מטעמים מיוחדים. חברת דליס היא אחת החברות האלו, שלקחו את תחום הקייטרינג ועולם מגשי האירוח כמה צעדים משמעותיים קדימה. בנוסף לאיכות ולשפע שהם מציעים, דליס מחזיקה בתעודת כשרות למהדרין ומספקת מענה לכל הקהלים, גם לקהל שומרי המסורת. היא מציעה  קייטרינג חלבי כשר למהדרין הכולל שלל מאכלים שנעשו באהבה ובקפידה, והצוות המנוסה עושה זאת בצורה היסודית והמקצועית ביותר.

 יש לכם אירוע בקרוב? התקשרו עוד היום לדליס מגשי אירוח 053-5003354

מגשי אירוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד