כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
סרטון ויראלי

חולה בת 6 כבשה את הרשת: "אני רוצה להיות בריאה"

בסרטון שכובש את הרשת נראית סערי כץ בת השש, לוחשת בחיוך משאלת חיים: "אני רוצה להיות בריאה"

חולה בת 6 כבשה את הרשת: "אני רוצה להיות בריאה"
ניתוח בבית החולים צילום: unsplash

סערי, בת שנייה במשפחה של שישה ילדים, אובחנה עם גידול סרטני מאחורי האוזן וצריכה לעבור סדרת ניתוחים פרטית בבית החולים שערי צדק.

הוריה יפה ובן ציון מתמודדים עם 3 ילדים נכים בעלי מום גנטי נדיר ועסוקים סביבם עשרים וארבע שעות ביממה.

לעזרה הקליקו כאן>>>

סערי בת ה-6 • באדיבות המצלם

בראיון קשה שיתפה יפה (29) בפחד הגדול וחוסר הוודאות שמלווה אותם בתקופה זו: "סערי היא הבת השנייה שלי, בת 8, ילדת אור ושמש, עם חיוך על הפנים וקול של מלאכים. 

לפני שנה וחצי גילו לה גידול מאחורי האוזן ועכשיו היא צריכה לעבור ניתוחים פרטים שעולים הון תועפות. המצב הכלכלי שלנו קשה מאוד, חוץ מסערי יש לי שלושה ילדים נכים שישנים עם מוניטור וחמצן.


אני מתחננת אליכם, סערי היא הנחת הבריאה שלנו! ילדה שמרפאה את הקושי והכאב שאנחנו עוברים עם הילדים האחרים! אנא תעזרו לנו להציל אותה." היא מתחננת.


אביה של סערי, בן ציון כץ עובד ברשת שיווק בניסיון לפרנס את משפחתו, אבל המשכורת שלו, מכסה חלק זעום מהוצאות המחיה שיש למשפחה:

"בכל בוקר, אחרי התארגנות מורכבת וארוכה יוצאים הילדים שלנו למוסדות לימוד. רוזי לומדת ב'אילנות וב'שלווה' ולייזר אחיה נשלח ל'משי'.

אנחנו משלמים לילדים הנכים הרבה טיפולים פרטיים, כי אנחנו מאמינים בהם ורוצים שהם יתקדמו, יש תרופות שלא נמצאות בסל הבריאות... זה סכומים שמשפחה רגילה לא יכולה לעמוד בהם" הוא מסביר.

כעת כאמור, חלתה גם הבת הבריאה וההורים השבורים מבקשים עזרה בדחיפות: "הטיפול בסערי מורכב מאוד והסיכון גבוה, צריך לדאוג שלא ישתתק לה הפנים והשמיעה באוזניים לא תפגע. כל רגע עכשיו הוא קריטי כדי שהגידול לא יגיע למערכת העצבים ולמח. אנא תעזרו לנו לממן לה את הניתוחים בשערי צדק ולהציל אותה" מבקשים ההורים כץ.

לעזרה הקליקו כאן>>>

ועד הרבנים חולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד