כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
טבח במקום בילוי

לפחות חמישה נהרגו ועשרות נפצעו מירי בקולורדו

חמישה נהרגו ורבים נוספים נפצעו לאחר שחמוש פתח באש במועדון לילה. כוחות משטרה גדולים ואמבולנסים היו לאורך הרחובות מחוץ למועדון הלילה שבו התרחש הירי. "אנחנו נהיה כאן עוד הרבה מאוד שעות"

לפחות חמישה נהרגו ועשרות נפצעו מירי בקולורדו
זירת האירוע צילום: צילום מסך

חמוש פתח בירי בתוך מועדון בילוי לילי בקולורדו ספרינגס בארה"ב ביום ראשון לפנות בוקר שעון מקומי. לפחות חמישה נהרגו ועשרות נפצעו. כוחות משטרה גדולים ואמבולנסים נראו לאורך הרחובות מחוץ למועדון הלילה שבו התרחש הירי. "הרשויות קיבלו מספר רב שיחות חירום למספר 911 החל מהשעה 23:57 והגיעו למקום", כך סיפרה פמלה קסטרו ממשטרת קולורדו ספרינגס.

"הם איתרו אדם אחד שאנו מאמינים שהוא החשוד", אמרה קסטרו. "בשלב זה, החשוד מטופל ונמצא במעצר". קסטרו לא הבהירה האם החשוד נכלל במניין האנשים שנפצעו מהירי. המשטרה סירבה לדבר על מניע אפשרי. מפקד כיבוי האש של קולורדו ספרינגס, מייק סמלדינו, אמר כי 11 אמבולנסים הגיעו למקום לאחר שהתקבלו מספר שיחות ממספר החירום911. "אנחנו נהיה כאן עוד הרבה מאוד שעות", אמר קסטרו, והוסיף כי ה-FBI נמצא במקום ומסייע.

"אנו מודים לתגובות המהירות של לקוחות גיבורים שהכניעו את החמוש וסיימו את מתקפת השנאה הזו", נכתב בהודעת המשטרה. פרטים על האופן שבו הסתיים הירי טרם פורסמו על ידי המשטרה, אך קסטרו אמר כי "זה לא היה ירי על ידי המשטרה".

קולורדו פיגוע ירי ארה''ב הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד