כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
יקבלו חנינה אם ישרדו

רוסיה נואשת: עשרות אלפי רוצחים גויסו, כולל קניבל אחד

פוטין גייס 35,000 אסירים כולל רוצחים ועבריינים בעלי עבר פלילי מהגרועים בעולם ואפילו קניבל אחד. כולם יקבלו חנינה אם ישרדו שישה חודשים באוקראינה. ראש קבוצת וגנר ביקר בכלא במזרח הרחוק של רוסיה כדי לרשום אסירים נוספים למלחמה באוקראינה

רוסיה נואשת: עשרות אלפי רוצחים גויסו, כולל קניבל אחד
חיילי מילואים רוסים מתאמנים צילום: צילום מסך ZVEZDANEWS

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין כבר גייס 35,000 אסירים, כולל מהזן הנחות ביותר, רוצחים ואפילו קניבל אחד כדי להילחם במלחמתו באוקראינה. המתגייסים החדשים יקבלו חנינה ויהיו חופשיים לחיות בחברה הרוסית, לא משנה עד כמה הפשעים שלהם נתעבים, אם ישרדו שישה חודשי מלחמה.

השבוע, מפקד קבוצת וגנר, יבגני פרוגוז'ין, ביקר בשטח מחנה האסירים בגולאג במזרח סיביר ובמזרח הרחוק הרוסי כדי לרשום אסירים נוספים. על פי החשד, אלפים מהאסירים הללו כבר מתו בקרב, שכן הם שימשו כבשר תותחים כדי להאט את קצב ההתקדמות של אוקראינה.

לא פחות מ-40 מהאסירים הוצאו להורג בגין עריקה או בגידה על ידי הצבא הפרטי של וגנר", אמרה אולגה רומנובה, מארגון זכויות האדם "רוסיה מאחורי הסורגים" לכלי תקשורת. כשדיברה על המתגייסים החדשים שנשלפו מבתי הכלא ברחבי רוסיה, אמרה רומנובה: "התחלנו לשמוע שהוא התחיל לקחת גם כאלה מהזן הנחות ביותר, הם גם לקחו מטורף מאזור סרטוב, שיש לו קניבליזם ב'פורטפוליו' שלו".

רומנובה נתנה את הנתון האחרון של אסירים ששוחררו להילחם בין 30,000 ל-35,000, כאשר מקור אחר אמר שמספר הרוצחים "עומד על מאות". מי שישרוד שישה חודשים יוותרו לו על יתרת עונשו. אבל לפחות 40 נהרגו ללא משפט, אמרה רומנובה.

לדבריה, הם מוצאים להורג בגין עריקה, כניעה, ביזה, שימוש באלכוהול או סמים, ובגין עבירות נוספות. רציחות כאלה אינן חוקיות, אך כעת יוסתרו כסודות מדינה, אמרה. גיוסם של אסירים מבתי כלא ביטחוניים גבוהים החל בינוי האחרון, ועם נסיעתו של מנהל כוח וגנר לאזור פרימורסקי, הוא משתרע כעת מהים הבלטי ועד האוקיינוס ​​השקט. הוא מכסה כ-30 מחוזות או אזורים.

מלחמת אוקראינה רוסיה אסירים כח וגנר קניבל ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד