כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
שוב זה קרה

תיעוד נוסף של נשיא צרפת חוטף סטירה דלף לרשת

בסרטון שמתפרסם היום, נראה נשיא צרפת, עמנואל מקרון, נפגש עם אזרחים בפריז וחוטף סטירה מאישה. לא ברור ממתי הסרטון, אך גולשים ברשתות החברתיות אומרים כי מדובר בסרטון מלפני כמה חודשים. בסרטון נראים המאבטחים מכניעים את התוקפת במהירות. זו אינה הפעם הראשונה שמקרון מותקף, בעבר נזרקו לעברו ביצים ועגבניות

תיעוד נוסף של נשיא צרפת חוטף סטירה דלף לרשת
מקרון חוטף סטירה צילום: צילום מסך

בסרטון שמתפרסם היום (ראשון) ולא ברור מתי צולם, נראה נשיא צרפת, עמנואל מקרון, נפגש עם אזרחים בפריז וחוטף סטירה מאישה. הנשיא הצרפתי נראה מתקרב לתושבים במהלך הסיור, אז אישה ניגשת אליו וסוטרת בפניו. מאבטחיו של הנשיא הכניעו את האישה במהירות והיא נעצרה.

הנשיא מקרון חטף כמה פעמים סטירות מאזרחים: ביוני 2021 שני גברים נעצרו לאחר שאחד מהם נתן סטירה לנשיא צרפת עמנואל מקרון במהלך ביקור בבית ספר למלונאות בדרום צרפת, אצל אחד מהם נמצא ספרו של היטלר 'מיין קאמפף'.

בתאריך 27/09/2021 במהלך סיור שערך נשיא צרפת עמנואל מקרון ביריד הבינלאומי למזון בעיר ליון, הושלכה לעברו ביצה מכיוון הקהל ופגעה בצווארו. משליך הביצה נעצר תוך מספר שניות על ידי שומרי ראשו של הנשיא ונלקח לחקירה.

בתאריך 27/04 השנה נשיא צרפת עמנואל מקרון, חטף סילון של עגבניות שרי כששוחח עם תושבים שבאו לפגוש אותו. התקרית התרחשה במהלך ביקורו במעברים הצפופים של שוק במחוז ואל-ד'אוז. שירות הביטחון הקיף את הנשיא תוך שהוא פותח מטריה מעל ראשו, אך מהר מאד הביקור התחדש כמתוכנן.

עמנואל מקרון סטירה פריז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד