כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
המתיחות עולה שלב

סמוטריץ' מגיב לקשיים במו"מ: "הופכים אותנו לאויבים"

בעקבות התקיעות במגעים, הקרבות בתוך מחנה הימין גדלים, כאשר יו"ר 'הציונות הדתית' הגיב לראשונה לקשיים במו"מ ותקף את תומכיו של ראש הממשלה הנכנס: "לא יתכן שבכל פעם שאנחנו לא עומדים דום יהיו מי שיהפכו אותנו לאויבים" | הוא שוב הצהיר כי יתעקש על דרישותיו: "נעמוד עליהם"

סמוטריץ' מגיב לקשיים במו"מ: "הופכים אותנו לאויבים"
בצלאל סמוטריץ צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90

הקשיים במשא ומתן הקואליציוני מעלים את המתיחות הערב (ראשון) בגוש הימין שלב נוסף, כאשר בצלאל סמוטריץ' תקף את תומכיו של נתניהו לאור מה שכינה "הסתה" נגדו.

בליכוד מאשימים את יו"ר 'הציונות הדתית' בתקיעת המגעים והשבעת הממשלה, וברשתות החברתיות פרסמו תגובות חריפות נגד הח"כ. הוא בתגובה תקף בחריפות, והודיע כי עדיין יעמוד על דרישותיו - שהעיקרית בהן היא תיק הביטחון או האוצר.

"לא יתכן שבכל פעם שאנחנו לא עומדים דום מול דרישות הליכוד יהיו מי שיהפכו אותנו לאויבים, יסיתו נגדינו ויכפישו אותנו", כתב סמוטריץ' לצד תמונה של אחד התגובות נגדו שהשוו אותו למנהיג חמאס. "הציונות הדתית היא שותפה מלאה של המחנה הלאומי ושל הליכוד".

הציוץ המסית נגד סמוטריץ'.

הוא המשיך להכריז כי הם יעמדו על "הדרישות שלנו כדי להבטיח הקמת ממשלה טובה ויציבה במהירות האפשרית". בשבוע שעבר נערכה פגישה בין סמוטריץ' לנתניהו בניסיון להגיע להסכמה, אך שם הצדדים רק התרחקו.

נכון לעכשיו בליכוד מעבירים את המסר כי סמוטריץ' ויו"ר ש"ס אריה דרעי יצטרכו להגיע בניהם להסכמה על תיק האוצר, ללא התערבות מצדם, אך הלחץ צפוי לעלות ככל שהימים יתקרבו לפקיעת המנדט.

בצלאל סמוטריץ' משא ומתן קואליציוני הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד