י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כשאולמרט הצטער על פרישתו של חנוך ורדיגר

מסמך מרתק הנחשף לראשונה: 30 מבכירי עיריית ירושלים פנו בזמנו לחבר המועצה חנוך ורדיגר - והודו על תרומתו

ורדיגר
ורדיגר

מסמך היסטורי: לפני כחמש עשרה שנה, החליט חנוך ורדיגר - אז חבר צעיר במועצת העיר ירושלים, וכיום יו"ר רשימת 'טוב לירושלים' - להתפטר מתפקידו, על רקע מאבקים פוליטיים מצד נציגים ב'אגודת ישראל'.

במכתב היסטורי המתפרסם היום (ה) לראשונה, שנשלח לראש העיר דאז, אהוד אולמרט, ואשר עליו חתומים כל הבכירים בעירייה באותן שנים, משבחים הבכירים את ורדיגר על "תרומתו הייחודית למתכונת העבודה המשותפת שבין נבחרי העיר והגורמים העירוניים", ומביעים את צערם על התפטרותו מהתפקיד.

על המכתב חתומים למעלה מ-30 בכירים, כולם גורמי מקצוע, וביניהם, כמה מהדמויות ההיסטוריות בעיריית ירושלים, כגון, רענן דינור, מנכ"ל העירייה דאז ולימים מנכ"ל משרד ראש הממשלה, מרדכי מרדכי, המשנה למנכ"ל דאז ולימים מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון ושורה ארוכה של משרדים נוספים, ועוד. ב'טוב לירושלים' מפרסמים היום את המכתב על רקע ניסיונם של נציגי 'יהדות התורה' להטיל ספק ביכולת פעולתו של ורדיגר כחבר במועצת העיר.

ממטה הסברה של 'טוב לירושלים' נמסר כי "המכתב מוכיח לכמה הישגים יכול להגיע אפילו אדם אחד שחדור בתחושת שליחות אמיתית בפעילותו הציבורית". ב'טוב' מוסיפים כי "לפי הנתונים שממשיכים לזרום מדי יום ממטה הטלפונים, 'טוב לירושלים' נותרת יציבה על שני מושבים במועצת העיר הבאה".

צילום: מטה ההסברה "טוב"צילום: צילום: מטה ההסברה "טוב"
צילום: מטה ההסברה "טוב"

התמונה שמורה תחת מילת המפתח "טוב"
טוב מכתב ורדיגר התפטרות אולמרט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד