כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"חזרו מההסכמות"

משבר במו"מ בין עוצמה יהודית לליכוד

בעוצמה יהודית הוציאו הערב הודיעה לפיה שיחות המו"מ מול הליכוד הופסקו בגלל שלדבריהם הליכוד חזרו בהם מההסכמות להעניק להם את תיק הנגב, הגליל והפריפריה

משבר במו"מ בין עוצמה יהודית לליכוד
בנימין נתניהו/איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במפלגת 'עוצמה יהודית' הוציאו הערב (ראשון) הודעה לפיה שיחות המשא ומתן בינם לבין הליכוד הופסקו וזאת לטענת בגלל שבליכוד נסוגו מהסכמתם המוקדמת להעניק להם את תיק הנגב, הגליל והפריפריה.

"הליכוד חזר בו מההסכמה למשרד נוסף - הנגב, הגליל והפריפריה לעוצמה יהודית", מסרו בעוצמה יהודית והוסיפו כי "לחזק את הנגב, הגליל והפריפריה זו הבטחת הבחירות שלנו, ואנחנו נבחרנו כדי לממש את הבטחות הבחירות, לא כדי לחפש ג'ובים. לדאוג לתושבי באר שבע, נתיבות, אשקלון, שדרות וגם לפריפריה בגליל - זה בנפשנו".

יצוין כי גם בש"ס דורשים את התיק, שחנה אצל דרעי בקדנציות קודמות. הנגב, הגליל והפריפריה נחשב למשרד נטול משמעות מעשית מוגדרת, אך מנגד עתיר תקציבים.

מוקדם יותר הערב, התייחס יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', לביקורת המופנית אליו מצד תומכי נתניהו שמאשימים אותו בהכשלת המו"מ. "לא יתכן שבכל פעם שאנחנו לא עומדים דום מול דרישות הליכוד יהיו מי שיהפכו אותנו לאויבים, יסיתו נגדנו ויכפישו אותנו", כתב והוסיף: "הציונות הדתית היא שותפה מלאה של המחנה הלאומי ושל הליכוד. נעמוד על הדרישות שלנו כדי להבטיח הקמת ממשלה טובה ויציבה".

ח"כ איתמר בן גביר התייחס לירי בנגמ"ש וקרא להתכנס לסיכומים: "ידידי למחנה הלאומי, בואו וגלו אחריות. בואו נתכנס לחדר אחד עד שיצא עשן לבן. בואו נפסיק את המלחמות המיותרות בחוץ. הגיע הזמן לממשלת ימין אמיתית, הציבור שבחר בנו מחכה". כך בן גביר.

עוצמה יהודית משא ומתן קואליציוני הליכוד איתמר בן גביר המשרד לפיתוח הנגב והגליל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד