ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

'טוב עם כהן? הרב יצחק אלון עם אבוטבול

אבוטבול זוכה לחיזוק: הרב יצחק אלון, מוותיקי עסקני בית שמש הוותיקה, ומראשי סיעת 'טוב' קורא להצביע לראש העיר

אבוטבול עם הגר"ח קנייבסקי
אבוטבול עם הגר"ח קנייבסקי

לקראת הישורת האחרונה במירוץ בבחירות לראשות עיריית בית שמש, מקבל הבוקר ראש העיר משה אבוטבול חיזוק למועמדותו מהרב יצחק אלון, מוותיקי עסקני בית שמש הוותיקה, ומראשי סיעת 'טוב' בבית שמש.

הרב יצחק אלון שימש שנים כחבר עיריית בית שמש, ניהל בהערכה רבה את בית הספר של החינוך העצמאי בעיר הוותיקה במשך שנים רבות. בבחירות האחרונות הוצב במקום השני ברשימת 'טוב' לעירייה, וכיום הינו מראשי תנועת 'טוב' וחבר הנהלתה.

אך עתה בניגוד לסיעת 'טוב' שחתמה על תמיכה עם המועמד החילוני אלי כהן, מכריז הרב יצחק אלון על תמיכה במשה אבוטבול, וקורא לציבור תושבי בית שמש, בין אם אלו מסיעת 'טוב' ובין אם אלו תלמידיו הרבים בעבר, לבחור במשה אבוטבול לראשות עיריית בית שמש.

במכתב שפרסם הרב אלון בבית שמש, הוא מציין את פועלו הרב של ראש העיר למען
ביסוס החינוך התורני בבית שמש והשוואת התנאים של התלמידים החרדיים כמו שאר ילדי בית שמש, יחד עם תרומתו הגדולה לפיתוח העיר ושגשוגה.

קריאתו של הרב יצחק אלון באה בעקבות פנייתו של הרב עובדיה יוסף, נכדו של הגר"ע זצ"ל, בן בנו הגאון רבי יעקב זצ"ל, שמשמש כראש כולל ורב בבית שמש, ויש לו השפעה רבה בעיר הוותיקה.

במטה הבחירות של ראש העיר בירכו את הרב יצחק אלון על המהלך החשוב שעשה, וציינו כי הם מאמינים ללא כל ספק שלקריאת הרב אלון, שהינו דמות מעורכת בעיר, תהיה השפעה גדולה בקרב מצביעי סיעת 'טוב' שיבינו את גודל השעה להצטרף למחנה יראי ה', בעת שאופייה התורני של בית שמש ניצב על כף המאזנים.

במטה הבחירות של ראש העיר מקווים כי עד הבחירות גם שאר ראשי סיעת 'טוב' יצטרפו למהלך.
בית שמש סיעת טוב ראש העיר משה אבוטבול הרב יצחק אלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד