י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ירושלים: יריות, פריצה ומרדף משטרתי בליל שבת

ליל שבת סמוך לרמת אשכול: קציני סיור ניהלו מרדף משטרתי - כולל ירי - אחרי כנופיית פורצים מקומית • ומה התוצאות?

ירושלים: יריות, פריצה ומרדף משטרתי בליל שבת

בליל שבת התקבלה הודעה טלפונית במוקד המשטרה בירושלים על פורצים הנמצאים בתוך בית ברחוב מדבר סיני בשכונת גבעת המבתר - הסמוכה לרמת אשכול. קצין סיור של תחנת לב הבירה הגיע למקום והבחין בסורג ובחלון שבור, כמו גם בשני פורצים המחפשים אחר רכוש בתוך הבית.

הקצין קרא לפורצים לעצור, כאשר לפתע נפתחה הדלת ואחד מהם יצא לעברו כשהוא מחזיק דבר מה ביד ומנסה לתקוף אותו. הקצין שלף את אקדחו, הורה לו להתרחק תוך אזהרה, החשוד ניסה לתקוף שוב, ואז ירה הקצין לעבר רגלו של החשוד. החשוד ניסה להימלט רגלית, אך הקצין רדף אחריו והשתלט עליו.

שוטר המתגורר בקרבת מקום שמע את הירי והגיע, תוך שהוא שומר על החשוד הפצוע לבל יימלט. בינתיים החל הקצין במרדף רגלי אחר החשוד השני שנמלט מהבית. הפורץ שנורה טופל על ידי צוותי מד"א ואיחוד הצלה, ופונה במצב קל עד בינוני באמבולנס מגן דוד אדום לבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

בתוך כך זיהה קצין שני מהיחידה המרכזית המתגורר אף הוא בשכונה - רכב הנוסע בנסיבות חשודות, הוא הזעיק כוחות נוספים שפתחו בסריקות, עצרו את הרכב, ומצאו בתוכו חשוד שלישי, תכשיטים, ופנקסי צ'קים החשודים כגנובים. בזירה נמצאו שני מברגים שבהם ניסה ככל הנראה החשוד הפצוע לתקוף את קצין הסיור- ללא הצלחה.

בחקירה התברר כי החשוד הפצוע הינו עבריין נמלט מזה כמה חודשים בחשד לעבירות רכוש, הוא משתייך לחוליית פורצים אשר פרצה ככל הנראה במהלך הלילה לכמה דירות, המרדף אחר החשוד השלישי נמשך.

בפיקוד משטרת ירושלים שיבחו את הקצין על אומץ ליבו ונחישותו, והם מציינים כי לולא תגובתו המהירה האירוע היה יכול להסתיים אחרת חלילה.
קצין יריות ירושלים מרדף פורצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד