כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
עם טילים ומל"טים

משמרות המהפכה תקפו בכורדיסטן העיראקית

משרדים של המפלגות הבדלניות "הדמוקרטים של איראן כורדיסטן" ושל מפלגות נוספות מאזור כורדיסטן בעיראק היו המטרות של התקפות טילים ומל"טים מצד משמרות המהפכה

משמרות המהפכה תקפו בכורדיסטן העיראקית
התקיפה בכורדיסטן צילום: צילום מסך

מתקפה משולבת של משמרות המהפכה של איראן על החבל הכורדי בצפון עיראק באמצעות טילים ומל"טים. ארבעה טילים של משמרות המהפכה פגעו הבוקר (שני) במטה המפלגה הדמוקרטית של כורדיסטן בקויסנג'אק, מחוז כורדיסטן בעיראק.

במקביל, הותקפה מפקדת מפלגת "קומלה" ליד סולימניה, עיראק, על ידי מל"טים מתאבדים של משמרות המהפכה. כמו כן, מל"טים מתאבדים תקפו את מחנה מפלגת "כורדיסטן - הדמוקרטים של איראן" באזור כורדיסטן.

ערוץ Sabrin News דיווח כי במקביל להתקפות המל"טים והטילים הללו, נשמעה האזעקה בקונסוליה האמריקאית בארביל צפון עיראק. כמה מקורות מקומיים בכורדיסטאן העיראקית אומרים לסוכנות הידיעות תסנים האיראנית המקורבת למשמרות המהפכה, כי כתוצאה מהתקיפות הבוקר נהרגו "עשרות מחבלים של המפלגה הדמוקרטית של כורדיסטאן ומפלגת קומלה". על פי הדיווח, פעולה זו בוצעה על ידי יחידות הרחפנים והטילים של כוחות היבשה של משמרות המהפכה.

התקיפה מגיעה יממה לאחר ההפצצות של חיל האוויר הטורקי נגד הכורדים כנקמה על הפיגוע באיסטנבול בשבוע שעבר בו נהרגו ששה אנשים ונפצעו מעל 80, הטורקים טוענים כי את הפיגוע ביצעה המחתרת הכורדית. הפעם האיראנים תקפו את הכורדים, בעקבות הפגנות גדולות של הכורדים בערים רבות במחוזות כורדיסטן נגד המשטר האיראני.

עיראק כורדיסטן איראן משמרות המהפכה מל"טים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד