כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ממיטות זוגיות ועד לשידות איפור - איך נכון לעצב את חדר השינה?

לעיצוב של חדר השינה יש חשיבות גם מבחינת איכות השינה אבל גם מבחינת היכולת ליצור אינטימיות, רוגע ושקט. אם גם אתם רוצים לעצב בצורה נכונה את חדר השינה, הגעתם בדיוק למקום הנכון. במאמר זה נציג בפניכם את הטיפים שכל אחד יכול ליישם, ובהתאם לכך להוביל ליצירה של עיצוב מוצלח ובהתאמה אישית. מוכנים? בואו נתחיל!

ממיטות זוגיות ועד לשידות איפור - איך נכון לעצב את חדר השינה?
ריהוט צילום: פיקסביי

בחירה של מיטה זוגית מעוצבת

בתהליך של עיצוב חדר השינה צריך לקחת בחשבון קודם כל את המידות של החדר, ובהתאם לכך להתאים את פריטי הריהוט, כאשר הפריט החשוב ביותר בחדר השינה הוא כמובן מיטה זוגית. כיום אפשר לבצע רכישה של מגוון מיטות זוגיות בהתאמה אישית ומבלי לצאת מהבית, החל בחירת מידות המיטה והתאמתה לאורח החיים, כמו למשל כשמדובר בהזמנה של מיטה יהודית. מאחר ומיטה לא מחליפים בכל שנה, אלא מדובר בפריט שמלווה למשך שנים ארוכות, רצוי לבחור במיטה מעוצבת וקלאסית שתעניק לכם את היכולת להוביל ליצירה של חלל שינה מעוצב, נעים וכמובן פרקטי. באתר של חברת House Design תוכלו למצוא מגוון גדול של מיטות, במחירים נגישים ומתוך שימת דגש על ליווי ושירות מקצועי המתבצע לכל אורך הדרך – החל משלב הבחירה ועד להתקנה של המיטה בחדר השינה.

הדגשת קיר באמצעות טפט

דרך מעולה לעצב את חדר השינה יכולה וצריכה להתבצע באמצעות הדגשה של קיר מרכזי, כמו למשל הקיר המהווה את הגב של המיטה. על מנת לעצב את הקיר בחוכמה, אפשר ואף רצוי להדביק טפט מעוצב שמתכתב עם הצבעים של הקירות, ולשלב תמונות משפחתיות או למשל את ברכת הבית, כל זאת מתוך מטרה ליצור קיר יפהפייה אשר מושך את העין וכן משלב אלמנטים אשר מזוהים עם האמונה ואורח החיים שלכם.

יצירת סימטריה דרך אקססוריז

כדי לתרום לאווירה ולאסתטיקה של החדר, חשוב מאוד ליצור סימטריה המתבצעת באמצעות אבזור נכון של החלל. זאת תעשו בעזרת שילוב של ריהוט כמו שידות לצד המיטה, אותן אפשר לרכוש בעלות כספית נוחה לכל כיס, ולעיתים בעזרת ריהוט בעלות של עשרות שקלים בודדים לפריט, כמו למשל מראה. רצוי שלא להעמיס יתר על המידה ולבחור בקפידה את הפריטים, כל זאת מתוך מטרה להביא ליצירה של מרחב נעים ומעוצב אשר מתכתב עם הטעם האישי שלכם, כאשר התוצאה הסופית צריכה להיות סימטרית ונעימה לעין.

 פריטי טקסטיל ליצירה של עומק

שילוב של פריטי טקסטיל כמו למשל כריות נוי או וילונות מהווה אופציה נהדרת לעיצוב של חדר שינה שנראה כאילו נלקח ממגזין אופנה. לפני שאתם ממהרים לבצע רכישה, צריך קודם כל לחשוב על סקלת הצבעים של החדר וכן להתאים את פריטי הטקסטיל כך שהם ישתלבו באופן אסתטי ומרשים עם העיצוב. לאחר מכן, זה הזמן להיכנס לרשתות החברתיות ולעמודים של מעצבי פנים, כל זאת מתוך מטרה לדייק את הבחירה ובהתאם לכך להוביל לעיצוב של חדר שינה אשר מעניק לכם יכולת ליצור חמימות, אינטימיות וכן אווירה יוקרתית – אצלכם בבית.

התקנה של גופי תאורה מעוצבים

על מנת להאיר את החלל, בחירה של גופי תאורה מעוצבים כמו למנורות צד למיטה או גוף תאורה מרכזי, יאפשר לכם לעצב את החדר בטוב טעם. אם יש חלון מרכזי בחדר, הדגישו אותו באמצעות התקנה של תריסים חשמליים וכן וילונות שישלימו את המראה המעוצב של החדר.

לסיכום

יישום של הטיפים אותם הצגנו לכם כאן מאפשר גם לכם ליצור חדר שינה מעוצב, פרקטי ועל זמני. אם אתם מתלבטים לגבי העיצוב, מומלץ ליצור לעצמכם קיר השראה אשר משלב אלמנטים שונים כמו למשל מיטות מעוצבות, אקססוריז, פריטי טקסטיל ועוד, ולאחר מכן להתחיל לעצב באופן הדרגתי את החדר, עד לקבלת התוצאה הסופית אשר מייצגת באופן הטוב ביותר את טעמכם האישי.

 

ריהוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד