כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
האתגר: יוקר המחיה

גפני נבחר ליו״ר ועדת הכספים הזמנית

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני מונה הבוקר באופן רשמי ליו"ר ועדת הכספים (הזמנית) של הכנסת

גפני נבחר ליו״ר ועדת הכספים הזמנית
משה גפני צילום: באדיבות המצלם

חבר הכנסת משה גפני נבחר היום (שני) ליו״ר ועדת הכספים הזמנית, במעמד מיוחד השתתפו חברי הכנסת ויו״ר הכנסת היוצא מיקי לוי שבירכו את גפני לרגל התפקיד אותו הוא ימלא באופן קבוע באם תוקם הממשלה.

יו"ר הכנסת, ח"כ מיקי לוי: ״זו הוועדה החשובה ביותר, שקובעת את כל ההתנהלות הכלכלית של מדינת ישראל, גם ועדת משנה בוועדת חו"ב. ישבתי בוועדה הזו במצטבר 10 שנים, פה משפיעים ופה יש את טביעת האצבע, בסופו של דבר מגיעים לפשרה לטובת מדינת ישראל ואזרחיה״.

יו"ר הוועדה הזמנית, ח"כ משה גפני הודה לתומכים, ״רוב ההצבעות בוועדה היו פה אחד, עשינו דברים, שיפרנו חוקים, החברים משני הצדדים היו בתוך העניין הזה״. בקבריו הוא כבר הודיע על הדיון הראשון שיקיים, ״אני מודיע מראש, שמעתי שהנגיד מתכוון להעלות את הריבית במשק, המשמעות היא שבעלי המשכנתאות ישלמו יותר כסף, אני מתכוון לקיים בזה דיון. אני רוצה להעלות גם את העלאת מחירי החלב לדיון. לא יהיה שר אוצר במדינת ישראל שיגיד לי לא לקיים דיונים בנושאים הקריטיים החברתיים, השייכים לכולם״.

"צריך שכאן בוועדה נדע שזה מקום שונה ממקומות אחרים, כאן עובדים יחד, אופוזיציה וקואליציה, ועושים מה שטוב למדינת ישראל. כעת נצטרך להעביר העברות ועודפים שהתרכזו בכמות בלי מתקבלת על הדעת".

יו"ר יהדות התורה ח"כ יצחק גולדקנופף בירך: "הרב גפני ידוע בנסיונו העשיר, במקצועיותו הרבה ובדאגתו לכלל החברה הישראלית. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד, ובעז"ה נעבוד יחד למען תושבי מדינת ישראל".

ועדת הכספים משה גפני יושב ראש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד