כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
סייעו למשטרה

בשווי 15,000 דולר: מתנדבים מצאו את התכשיטים הגנובים

מתנדבי ארגון השומרים של לייקווד מצאו תכשיטים גנובים בשווי 15,000 דולר, בנוסף הם סייעו במעצר נהג שהיה מעורב בתאונה ונמלט, והצליחו לאתר מבוגר שזקוק לטיפול רפואי ונעדר מביתו ביום שבת בבוקר

בשווי 15,000 דולר: מתנדבים מצאו את התכשיטים הגנובים
ארגון השומרים: אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

על מתנדבי ארגון השומרים של לייקווד עברו 24 שעות עמוסות בפעילות, החל מיום שישי האחרון עד למוצאי שבת, עם שלושה תקריות נפרדות.

ביום שישי, ארגון הארגון קיבלו קריאה למוקד הפעיל 24 שעות ביממה על דיווח כי רכב ובו תכשיטים בשווי יותר מ-15,000 דולר נפרץ ותכולתו נגנבה. מתנדבי השומרים הצליחו להשיג תיעוד ממצלמות האבטחה של האירוע, ופעלו לצד הקורבן ומשטרת לייקווד על מנת לזהות ובסופו של דבר לתפוס את הגנב, והתכשיטים הוחזרו לבעליו החוקיים. כך מדווח אתר Lakewood Alerts.

בנוסף, בליל שבת, מתנדבי הארגון סייעו על פי המותר בהלכה בשיתוף מתנדבים לא יהודים, למצוא נהג שביצע תאונה ונמלט מהמקום לפני הגעת המשטרה. יחידות השומרים החלו מיד לסרוק את השטח והצליחו למצוא את הרכב ברחוב צדדי. שוטרי משטרת לייקווד הוזעקו ואדם אחד נעצר.

בבוקר יום שבת הגיעו מתנדבים מיוחדים של יום שבת, לאחר דיווחים על מבוגר נעדר הזקוק לטיפול רפואי. בשל פיקוח נפש המתנדבים פתחו מיד בחיפוש לפי פרוטוקולי חיפוש והצלה סטנדרטיים, והצליחו לאתר את הנעדר כשהוא בריא ושלם והוא הוחזר לביתו.

משטרת לייקווד לייקווד ארגון השומרים תכשיטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד