ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
לאחר ההקלות

סין מדווחת: מקרה מוות ראשון מקורונה מזה שישה חודשים

סין דיווחה על מקרה המוות הראשון שלה מנגיף הקורונה מאז חודש מאי האחרון. גבר בן 87 מת בבייג'ין כאשר הנדבקים היומיומיים במדינה הגיעו ל-24,000. מוקדם יותר החודש סין הודיעה על ההקלה משמעותית בהגבלות נגיף הקורונה עד כה, כולל הפחתת זמני הבידוד עבור אלו שבאים מחוץ לסין

סין מדווחת: מקרה מוות ראשון מקורונה מזה שישה חודשים
קורונה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

סין הודיעה על מוות ראשון מנגיף הקורונה מזה כמעט חצי שנה, כאשר הגבלות חדשות הוטלו בבירה בייג'ינג וברחבי המדינה כדי למנוע התפרצויות חדשות. ועדת הבריאות הלאומית דיווחה אמש (ראשון) על מותו של גבר בן 87 בבייג'ינג - הראשון מאז ה-26 במאי - והוסיפה כי היא ספרה יותר מ-24,000 מקרים ברחבי המדינה במהלך היום הקודם.

המוות האחרון דווח בשנגחאי, שהייתה עדה לעלייה משמעותית במקרים במהלך הקיץ. בזמן שהעולם מסתגל לחיות עם נגיף הקורונה, סין נאחזת במדיניות "אפס קורונה" האיתנה שלה שמטרתה לנקות את סין מקורונה באמצעות בדיקות המוניות, איתור מקרים, סגרים ובידוד.

מוקדם יותר החודש סין הודיעה לפתע על ההקלה משמעותית בהגבלות נגיף הקורונה עד כה, כולל הפחתת זמני הבידוד עבור אלו שבאים מחוץ לסין. עם זאת, לא היו הקלות בגישת "אפס קורונה", גם כשהיא הובילה להשלכות חברתיות וכלכליות מסיביות.

העיר הדרומית גואנגג'ואו נקודה חמה של ההתפשטות הנוכחית, דיווחה ביום ראשון על 8,000 מקרים חדשים, מה שהוביל לבדיקה כללית במחוז שבו מתגוררים כ-1.8 מיליון בני אדם.

סין קורונה בדיקת קורונה חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד