כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
המו"מ נמשך

גם במפלגות אחרות מעוניינות בו: התפקיד שהציע הליכוד ל'נעם'

ברקע הניסיון להגיע לפשרה מול סמוטריץ', צוות המו"מ של הליכוד ממשיך להיפגש עם נציגי שאר המפלגות כדי לזרז את השבעת הממשלה. ל'בחדרי' נודע כי במהלך פגישה עם 'נעם', הציעו ליו"ר המפלגה תפקיד סגן שר החינוך. גם ב'יהדות התורה' ובש"ס רוצים את התפקיד המשפיע

גם במפלגות אחרות מעוניינות בו: התפקיד שהציע הליכוד ל'נעם'
אבי מעוז צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

המגעים להקמת ממשלה: צוות המשא ומתן הקואליציוני של 'הליכוד' נפגש אמש (ראשון) עם נציגי מפלגת 'נעם' בניסיון להתקדם, והחלו לדון גם בתפקיד שיקבל יו"ר המפלגה חבר הכנסת אבי מעוז.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך הפגישה הוצע לאבי מעוז, שנכח בה יחד עם עורכת הדין מטעם המפלגה, את תפקיד סגן שר החינוך - ברקע הנאומים שלו נגד "ההשתלטות הפרוגרסיבית" במשרד החינוך, כך שדרך התפקיד הוא יוכל להשפיע על כך.

אלא שבמפלגה לא מתלהבים כיוון שלא ברור כמה ואלו סמכויות יהיו לח"כ מעוז כשהוא נמצא במשרד תחת שר ממפלגה אחרת. בנוסף לכך גם בש"ס וב'יהדות התורה' רוצים את התפקיד, כך שלא ברור אם מי שיכהן כסגן שר החינוך יהיה אבי מעוז שהוצב במקום ה-11 ברשימת 'הציונות הדתית' ולאחר הפיצול מתנהל כסיעת יחיד בכנסת.

במקביל להצעה לסגן שר החינוך, גורם ב'נעם' אומר כי במפלגה רוצים גם איזושהי שליטה מסוימת במשרד ראש הממשלה, סגן שר או שר, כחלק מהדרישה להקמת יחידת סמך במשרד שתעסוק בזהות היהודית.

ממפלגת 'נעם' לא נמסרה תגובה.

משא ומתן קואליציוני מפלגת נעם הליכוד אבי מעוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד